„KREATYWNY OOH!”Zapraszamy do udziału w konkursie, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie pomysłu na reklamę lub kampanię outdoorową o charakterze społecznym, niekomercyjnym, nierealizowanego wcześniej na nośnikach reklamy zewnętrznej. Do konkursu mogą być zgłaszane także nierealizowane wcześniej pomysły akcji ambientowych, dotyczycących komunikacji w przestrzeni. KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ: twórcy reklam lub kampanii, agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele NGO, przedstawiciele firm i fundacji firm, a także wszelkie łączone inicjatywy i formy współpracy pomiędzy wyżej wymienionymi podmiotami, o ile między nimi jest pełna zgoda co do dokonania wspólnego zgłoszenia.
TERMINY: Koniec zgłoszeń – 10 kwietnia, ogłoszenie zwycięzców 19 maja 2015 roku. REGULAMIN: Regulamin_Kreatywny_OOH.pdf FORMULARZ ZGŁOSZEŃ: Formularz_Kreatywny_OOH.docx
ORGANIZATORZY: Fundacja Komunikacji Społecznej oraz „Jet Line Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością".
Wszelkie pytania prosimy kierować drogą mailową na adres: kreatywnyooh@marketingspoleczny.pl. |