Konkurs Kampania Społeczna Roku 2009
Nagrodzone i wyróżnione kampanie


Nagrodzone kampanie

Nagroda w kategorii Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne):

RAZEM 89 - świętujemy 20-lecie wolności

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne)

RAZEM 89 - OPIS KAMPANII I. Ramowy opis projektu: RAZEM 89, obywatelska inicjatywa powołana przez największe organizacje pozarządowe, zmieniła charakter tegorocznych obchodów 20-lecia polskiej wolności. Została stworzona, by 20-lecie wielkiego polskiego sukcesu nie zostało zdominowane przez polityczne ...

więcej

Nagroda w kategorii Firmy komercyjne i fundacje firm:

Woda dla Sudanu

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Organizatorem i pomysłodawcą projektu jest polski producent wody mineralnej Cisowianka. Projekt realizowany jest wspólnie z Polską Akcją Humanitarną. Akcja "Woda dla Sudanu" jest częścią realizowanej przez Fundację Kampanii Wodnej. OKREŚLENIE PROBLEMU: Według danych Światowej Organizacji Zdrowia ...

więcej

Nagroda w kategorii Instytucje publiczne i agendy rządowe:

KUMPEL Z PRZESZŁOŚCI. 1944 LIVE

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Opis projektu Jak dotrzeć do młodzieży sprawiając, żeby Powstanie Warszawskie nie było tylko zakurzoną kartą historii? Podczas realizacji projektu „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live” udało się zakrzywić czas przenosząc Internautów do 1944 roku. Fikcyjni bohaterowie, „Sosna” i „Kostek”, „na żywo” relacjonowali ...

więcej

Wyróżnienia

Wyróżnienie za działania PR dla agencji Hill & Knowlton:

Kongres Kobiet Polskich

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne)

Udział kobiet we władzy publicznej w Polsce jest zdecydowanie mniejszościowy. Chociaż stanowią one ponad 50 proc. społeczeństwa, ich reprezentacja w Sejmie wynosi zaledwie 20 proc., natomiast w Senacie, na 100 senatorów zasiada jedynie 8 kobiet. Mimo zmian w postrzeganiu roli społecznej kobiet w Polsce, ...

więcej

Wyróżnienie za kreację dla agencji PZL:

Pępek Europy

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne)

Kampania „Pępek Europy” miała zasięg ogólnopolski, była widoczna zarówno w małych miejscowościach, jak i dużych miastach. W jej działania zaangażowanych było ponad 300 organizacji i grup nieformalnych z całej Polski, 50 uczelni wyższych, prawie 1500 szkół oraz liczne media lokalne i ogólnopolskie.W ramach ...

więcej

Wyróżnienie za kompleksową realizację działań edukacyjnych dla agencji Profile:

"Szkoła bez przemocy"

KATEGORIA: Firmy komercyjne i fundacje firm

Ogólnie o projekcie Program społeczny „Szkoła bez przemocy” prowadzony jest przez grupy wydawnicze Polskapresse i Media Regionalne oraz Fundację Orange (dawniej Fundację Grupy TP). Od września 2009 roku partnerem Programu jest Wydawnictwo Pedagogiczne Operon. Program objęty jest Honorowym Patronatem ...

więcej

Specjalna nagroda przyznana przez Radio Roxy za najlepszy spot radiowy dla Agencji DDB Warszawa:

Dobry Rodzic - Dobry Start

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne)

Ogólnopolska kampania społeczna „Dobry Rodzic - Dobry Start" prowadzona była z inicjatywy Fundacji Dzieci Niczyje we współpracy z Ministerstwem Pracy i Polityki Społeczne. Dzięki zaangażowaniu Miasta Stołecznego Warszawy kampania miała szeroki wymiar lokalny. Przekazy kampanii na zasadzie non-profit ...

więcej