Konkurs Kampania Społeczna Roku 2015
|
15.03.2016 wyrzucone.pl - NOMINOWANA KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm
Opis celu kampaniiZwrócenie uwagi w niekonwencjonalny sposób na ogromną skalę bezdomności zwierząt (psy i koty). Opis problemu społecznego z jakim miała się zmierzyć kampaniaW Polsce od 10 lat gwałtownie rośnie liczba bezdomnych zwierząt. W 2015r. przekroczyła 3 miliony niechcianych czworonogów. W schroniskach znajduje się ponad 100 000 bezdomnych zwierząt. Liczba wyrzucanych zwierząt drastycznie zwiększa się w czasie wakacji. Często są to nieprzemyślane prezenty, kupione pod wpływem impulsu, wyrzucone trafiają na ulicę i do przepełnionych schronisk. InsightMam pomysł! Kupię sobie zwierzę, najlepiej malutkie, takie słodziutkie, taką zabaweczkę, przytulankę. I co z tego, że często mnie nie ma w domu? Jakoś sobie poradzi, wytrzyma, da radę. W razie wyjazdu komuś zawsze się podrzuci, potem się będę martwić, w sumie to najmniejszy problem. Określenie grupy docelowejKampania była skierowana do osób, które zastanawiają się nad wzięciem zwierzaka, psa czy kota. Mieszkańców średnich i dużych miast. Wyjaśnienie idei kreatywnejIdea kreatywna Jakie jest wezwanie do działania - tzw. call to actionPosiadanie zwierzaka to duża odpowiedzialność, podejmij przemyślaną i odpowiedzialną decyzję. Pamiętaj, że twoja decyzja jest brzemienna w skutki, i bardzo często nieodwracalna. Hasło/sloganHasła na plakatach-zrywkach: Plany kontynuacji kampaniiKampania ma duży potencjał edukacyjny. W planach jest przygotowanie scenariuszy filmów edukacyjnych oraz materiałów dydaktycznych do domów kultury i szkół. Spotkania-pogadanki z ekspertami dla najmłodszych. Ponadto ma potencjał ambientowy – sezonowe działania aktywizujące grupę docelową dają olbrzymie możliwości. Opis ogólny przebiegu działań w punktach – kolejnośća) W maju ur. rozkleiliśmy w centrum Warszawy kilkadziesiąt plakatów. Opis wykorzystanych narzędzi (standardowych i niestandardowych)Główny nośnik kampanii: plakaty-zrywki rozklejane w Polsce. |
Problemy społeczne | Inne |
Nadawca | Polymus Sp. z o.o. |
Wykonawca | Polymus Sp. z o. o. |
Media | 22.05.2015 do chwili obecnej |
Data zgłoszenia | 15.03.2016 |
Dodatkowe materiały | plik: wyrzucone.mp3 |
plik: wyrzucone.mp3 | |
plik: wyrzucone.mp3 | |