Konkurs Kampania Społeczna Roku 2013
|
14.03.2014 Najtrudniejsze zadanie KATEGORIA: Kampanie 1%
Opis celu kampaniiFundacja Itaka zajmuje się poszukiwaniem zaginionych osób. Jak każda fundacja w kwietniu walczy o 1% podatku. Celem kampanii było wytłumaczenie czym zajmuje się Fundacja Itaka i dlaczego potrzebuje wsparcia. Grupa docelowaPodatnicy młodzi i w średnim wieku (18-40). Często korzystający z Internetu. StrategiaItaka zajmuje się poszukiwaniem zaginionych ludzi. Jak każda fundacja, w kwietniu, walczy o 1% podatku. Opis przebiegu kampaniiPrzygotowaliśmy serię bannerów internetowych które reklamowały “Najtrudniejszą grę w Internecie”. Nie było na nich mowy o Itace, ani czymkolwiek z nią związanym. Po kliknięciu banneru użytkownik przenosił się na stronę www.najtrudniejszezadanie.pl Wykorzystanie narzędzi komunikacjiSocial media : Facebook EfektywnośćItaka zarejestrowała kilkudziesięcio procentowy wzrost przekazanych środków z podatków w stosunku do roku poprzedniego. KampanijnośćByła to jednorazowa kampania. Opis inicjatoraItaka – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych –organizacja pozarządowa zajmująca się problemem zaginięć. Założona w roku 1999. |
Problemy społeczne | Inne, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1% |
Nadawca | Fundacja Itaka |
Wykonawca | BBDO Warszawa |
Adresaci | Podatnicy |
Media | Internet |
Data zgłoszenia | 14.03.2014 |
Dodatkowe materiały |