Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2014

Kategoria konkursowa: Kampanie o tematyce ekologicznej


Poznaj swoją Naturę

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce ekologicznej

- podniesienie świadomości w zakresie ochrony środowiska naturalnego i bioróżnorodności - wzrost pozytywnego nastawienia do programu Natura 2000 wśród poszczególnych społeczności lokalnych, zamieszkujących na wybranych obszarach Natura 2000 - przekazywanie rzetelnych informacji na temat sieci Natura ...

więcej

Dom, który dla mnie oszczędza

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce ekologicznej

Zachęcenie inwestorów indywidualnych do stawiania domów w technologii pasywnej, energooszczędnej i instalacji odnawialnych źródeł energii, poprzez budowanie świadomości opłacalności takiej inwestycji – wprawdzie są droższe od standardowych, ale szybko się zwrócą dzięki niższym rachunkom. ...

więcej

MISJA-EMISJA - ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna na rzecz przeciwdziałania występowaniu niskiej emisji

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce ekologicznej

Kampania miała na celu podniesienie świadomości społeczeństwa w zakresie zagrożeń dla zdrowia ludzi i środowiska, jakie niesie za sobą niska emisja, pokazanie im korzyści wynikających z likwidacji tego zjawiska, w tym płynących z korzystania z proekologicznych źródeł ciepła. Naszym celem było też zachęcenie ...

więcej

"Segregujesz… i śmiecisz mniej!"

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce ekologicznej

- zmiana zachowań konsumentów w kierunku segregowania śmieci - kreowanie mody na segregowanie śmieci ...

więcej

Toolstory - Sprzęt, który kochałem!

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce ekologicznej

Celem planowanej kampanii było przekonanie mężczyzn do oddawania swojego zużytego sprzętu elektrotechnicznego do przeznaczonych do tego celu skupów. ...

więcej