Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2014

Kategoria konkursowa: Kampanie o tematyce zdrowotnej


Przygotuj się na wstrząs!

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Przygotuj się na wstrząs! to ogólnopolski program edukacyjno-informacyjny,objęty patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, dotyczący problemu anafilaksji. Celem Programu jest edukacja społeczeństwa, pacjentów i ich rodzin na temat przyczyn anafilaksji, konsekwencji oraz zasad postępowania w ...

więcej

Spot TV, spot radiowy, KV dla 7. edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”, "Przejrzyj Chłoniaka"

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Głównym celem kampanii j jest zbudowanie postawy świadomej obserwacji własnego organizmu i przekazywaniu lekarzowi precyzyjnej informacji o występujących uporczywych, dziwnych, niepokojących objawach, jako sposobowi na wczesną diagnozę chłoniaka. ...

więcej

"STOMAlife. Odkryj stomię"

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Przełamanie tabu związanego ze stomią, edukacja pacjentów oraz społeczeństwa w zakresie faktów i mitów z nią związanych to cele ogólnopolskiej kampanii społecznej „STOMAlife. Odkryj stomię”. Działania kampanii mają pozytywnie wpłynąć na aktywizację stomików w życiu towarzyskim i zawodowym oraz ich pozytywny ...

więcej

Truckers Life

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Celem projektu jest promocja sportu, aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia wśród kierowców poprzez poprawę infrastruktury sportowo - rekreacyjnej i udostępnienie jej społeczności kierowców i podróżnych, tj. stawianie siłowni plenerowych na dużych parkingach i w miejscach obsługi podróżnych zlokalizowanych ...

więcej

Znam rekomendacje PTN AIDS. Zalecam test na HIV.

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Szacuje się, że w Polsce 50% osób zakażonych HIV nie wie o swoim zakażeniu, a Polacy rzadko z własnej inicjatywy wykonują test w kierunku HIV. Wg badań osoby nieświadome swego zakażenia są źródłem 70% nowych zakażeń. Kampania miała na celu zachęcenie środowiska medycznego do zapoznania się z rekomendacjami ...

więcej

"Musisz walczyć, bo stawką jest życie" 3 edycja SM-WALCZ O SIEBIE

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Według szacunkowych danych w Polsce na stwardnienie rozsiane, przewlekłą i nieuleczalną chorobę autoimmunologiczną ośrodkowego układu nerwowego, choruje 45 tys. osób. Właśnie tej grupie pacjentów oraz całemu społeczeństwu dedykowana jest już trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii „SM – Walcz o siebie”. ...

więcej

Honeywell "Czadowe Domy"

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Misją kampanii Honeywell „Czadowe Domy” jest wzrost świadomości oraz edukacja społeczeństwa na temat tlenku węgla i zagrożeń, które powoduje. Akcja, zgodnie z hasłem „Czad nie jest tym, czym się wydaje…”, obala stereotypy dotyczące nie tylko zagrożonej infrastruktury, ale przede wszystkim postępowania ...

więcej

Jeden test. Dwa życia. Zrób test na HIV. Dla siebie i swojego dziecka.™

KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Wiele osób niesłusznie uważa, że problem HIV ich nie dotyczy, przez co o swoim zakażeniu dowiadują się zbyt późno. Rodzą się również dzieci zakażone tym groźnym wirusem. Można temu zapobiec – wystarczy, żeby przyszła mama wykonała w ciąży test na HIV i poddała się leczeniu, gdyby wynik okazał się pozytywny. ...

więcej

Kampania społeczna Miasta Gdańska „Kieruj bez procentów”

KATEGORIA: Kampanie lokalne

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Poprawa bezpieczeństwa na drogach województwa pomorskiego, dzięki zmniejszeniu liczby nietrzeźwych kierowców (alkohol, narkotyki, dopalacze). Edukacja z zakresu wpływu alkoholu, narkotyków i dopalaczy na sprawność prowadzenia pojazdów. Zwiększenie świadomości na temat niebezpieczeństwa zw. z prowadzeniem ...

więcej

Rakoobrona

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Celem kampanii jest uświadomienie uczniom, że dzięki odpowiedniej profilaktyce mogą zapobiec rozwojowi raka płuca, raka szyjki macicy i czerniaka skóry; kształtowanie wśród młodych osób postaw prozdrowotnych; podniesienie ich świadomości nt. profilaktyki onkologicznej; przekazanie wiedzy o trzech typach ...

więcej

Szacun Tropików

KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Przypomnienie grupie młodych, żądnych szacunku i podziwu mężczyzn o niebezpieczeństwach jakie niosą za sobą skoki do wody w miejscach do tego nieprzeznaczonych. ...

więcej