Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2014

Kategoria konkursowa: Kampanie firm i fundacji firm


Przygotuj się na wstrząs!

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Przygotuj się na wstrząs! to ogólnopolski program edukacyjno-informacyjny,objęty patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, dotyczący problemu anafilaksji. Celem Programu jest edukacja społeczeństwa, pacjentów i ich rodzin na temat przyczyn anafilaksji, konsekwencji oraz zasad postępowania w ...

więcej

Spot TV, spot radiowy, KV dla 7. edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”, "Przejrzyj Chłoniaka"

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Głównym celem kampanii j jest zbudowanie postawy świadomej obserwacji własnego organizmu i przekazywaniu lekarzowi precyzyjnej informacji o występujących uporczywych, dziwnych, niepokojących objawach, jako sposobowi na wczesną diagnozę chłoniaka. ...

więcej

MISJA-EMISJA - ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna na rzecz przeciwdziałania występowaniu niskiej emisji

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce ekologicznej

Kampania miała na celu podniesienie świadomości społeczeństwa w zakresie zagrożeń dla zdrowia ludzi i środowiska, jakie niesie za sobą niska emisja, pokazanie im korzyści wynikających z likwidacji tego zjawiska, w tym płynących z korzystania z proekologicznych źródeł ciepła. Naszym celem było też zachęcenie ...

więcej

Karmimy Psiaki

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Fundacja Sarigato wyznaczyła sobie 3 główne cele kampanii: 1. Zbiórki karmy dla schronisk 2. Pomoc w adopcjach psiaków 3. Edukacja i popularyzacja świadomego adoptowania zwierząt ...

więcej

Honeywell "Czadowe Domy"

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce zdrowotnej

Misją kampanii Honeywell „Czadowe Domy” jest wzrost świadomości oraz edukacja społeczeństwa na temat tlenku węgla i zagrożeń, które powoduje. Akcja, zgodnie z hasłem „Czad nie jest tym, czym się wydaje…”, obala stereotypy dotyczące nie tylko zagrożonej infrastruktury, ale przede wszystkim postępowania ...

więcej

Nigdy nie jeżdżę po alkoholu

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Celem kampanii było uruchomienie obywatelskiej, oddolnej inicjatywy sprzeciwu wobec jazdy po alkoholu. Akcja wykorzystywała prosty mechanizm, ukierunkowany na upowszechnienie znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” i uczynienie z niego symbolu społecznego manifestu odpowiedzialnych – trzeźwych kierowców. ...

więcej

Bank z klasą. CAła wiedza o bankowości

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Programy edukacyjne firm ( CSR)

Celem kampanii jest przygotowanie uczniów edukacji wczesnoszkolnej do pełnienia roli świadomego konsumenta, wyrobienie w nich umiejętności planowania własnego budżetu, a co za tym idzie odniesienia sukcesu w dorosłym życiu. Poprzez program chcemy przygotować najmłodszych do zmian, jakie niesie współczesna ...

więcej

Toolstory - Sprzęt, który kochałem!

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

KATEGORIA: Kampanie o tematyce ekologicznej

Celem planowanej kampanii było przekonanie mężczyzn do oddawania swojego zużytego sprzętu elektrotechnicznego do przeznaczonych do tego celu skupów. ...

więcej

Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym

KATEGORIA: Kampanie firm i fundacji firm

Polska jest jednym z najbardziej niebezpiecznych miejsc Europy, jeśli chodzi o sytuację na drogach. Ginie tutaj co piąty pieszy zabity w UE.

 Wspólnie z Fundacją PZU zaproponowaliśmy podejście do problemu inne niż wszystko, czego kiedykolwiek wcześniej próbowano w Polsce. 

Poznajcie - niebieskie serca ...

więcej