Kampanie zgłoszone do konkursu
|
23.03.2015 „Najbliżsi Obcy” KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych
Opis celu kampaniiJest to kampania na rzecz legalizacji związków partnerskich dla par homoseksualnych w Polsce. Jej celem jest uświadomienie, że brak regulacji prawnych w tym zakresie pozbawia te osoby elementarnych praw i zabezpieczeń, które z automatu należą się parom heteroseksualnym. Grupa docelowaDorośli, żyjący w związkach Polacy, którzy nie sprzeciwiają się związkom osób homoseksualnych, ale nie widzą sensu wprowadzania regulującej je ustawy o związkach partnerskich. StrategiaPubliczna dyskusja o ustawie o związkach partnerskich dla par homoseksualnych pokazała podziały istniejące wśród Polaków. Okazało się, że poza grupami zdecydowanych przeciwników oraz zwolenników jej wprowadzenia istnieje też grupa osób, które, choć nie są przeciwko związkom homoseksualnym, nie widzą sensu tego typu regulacji, uznając, że obecny stan prawny jest wystarczający. Celem kampanii było zwiększenie poparcia dla ustawy wśród przedstawicieli tej grupy, co może mieć znaczenie w toku dalszych prac nad nią oraz podczas ewentualnego referendum. Opis przebiegu kampaniiNa kampanię składają się spot (90s) emitowany na youtube i w telewizji oraz platforma internetowa www.PopieramZwiazki.pl. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiYoutube – główny kanał dystrybucji spotu ze względu na dużą dostępność, łatwość udostępniania i rozpowszechniania. Efektywność1. Platforma popieramzwiazki.pl: KampanijnośćKampania nie jest kontynuacją wcześniejszych działań i nie będzie kontynuowana. Opis inicjatoraKampania nie jest kontynuacją wcześniejszych działań i nie będzie kontynuowana. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Równouprawnienie i tolerancja |
Nadawca | Kampania Przeciw Homofobii |
Wykonawca | Lowe Warsaw Sp. z o.o. |
Adresaci | Dorośli, żyjący w związkach Polacy, bez ograniczeń wiekowych. |
Media | TV, Internet |
Data zgłoszenia | 23.03.2015 |
Dodatkowe materiały |