Kampanie zgłoszone do konkursu
|
02.03.2015 "AD REM - Klaudia, Adrian" KATEGORIA: Akcje zaangażowane społecznie
Opis celu kampaniiKampania ma na celu w przewrotny sposób zwrócić uwagę, na problem dzieci i młodzieży nieprzystosowanych społecznie, a także naświetlić działalność mało znanego, łódzkiego Stowarzyszenia Profilaktyki i Resocjalizacji "AD REM". Grupa docelowaMłodzież oraz dorośli. Strategia1) Na los każdego młodego człowieka wpływa szereg niezależnych od niego czynników jak choćby rodzina czy środowisko w jakim się wychowuje. Młodzież i dzieci nieprzystosowani społecznie, pochodzący często z trudnych rodzin, pozostawieni sami sobie, często dokonują niewłaściwych wyborów. W moim spocie problem ten symbolizuje "koło fortuny". Opis przebiegu kampaniiPomysł - Spotkanie z klientem/dyrekcją stowarzyszenia - Scenariusz - Realizacja zdjęć - Postprodukcja - Udostępnienie w social mediach Wykorzystanie narzędzi komunikacjiSocial Media - Youtube, Vimeo, Facebook, Twitter. Efektywność1. (Nie przeprowadzono badań) KampanijnośćNie Opis inicjatoraStowarzyszenie Resocjalizacji i Profilaktyki "AD REM" pomaga młodym ludziom w odnalezieniu swojego miejsca w społeczeństwie, prowadzeniu życia w zgodzie z sobą i moralnymi normami. Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczyInspiracją do powstania spotu był słynny Eksperyment Kuleszowa. To w oczach patrzącego powstają błyskawiczne oceny drugiej osoby. Widząc bezdomnego, często odwracamy wzrok. Ale ta sama osoba w innym kostiumie, w innej roli społecznej do której jesteśmy przyzwyczajeni, którą mamy w pewien sposób oswojoną, wzbudziłaby w nas skrajnie odmienną emocję. Zależało mi na tym, żeby widz w trakcie oglądania spotu sam poczuł pewną niewygodę, konsternację i został z refleksją, że życie nie jest czarno-białe. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Inne, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym |
Nadawca | Stowarzyszenie Profilaktyki i Resocjalizacji "AD REM" |
Wykonawca | Bartosz Kruhlik |
Adresaci | Młodzież i dorośli |
Media | Internet, Social media |
Data zgłoszenia | 02.03.2015 |
Dodatkowe materiały | |