Darek Zatorski
During his career as a Creative Director he had been working as a commercial photographer for clients such as: Procter & Gamble, Fiat, Unilever, Ikea, Sony, Amnesty International and as a commercial director for clients such as: Fiat, Unilever, GoodFood, Kimberly Clark, Lilly, Fundacja Intergracja, Polish Examination Board, Police, Mother and Child Institute.
In January 2011, after 20 years in the business, he left the agency world to become a full time commercial director. Ever since he shot commercials for clients such as: Fiat, Danone, BGK Bank, Polish Humanitarian Action, Fundacja Nasza Ziemia, Glaxo Smith Kline, Cyfra+, IdeaBank, Orange, Centralna Komisja Egzaminacyjna, Vision Express, PARP, Polska Akcja Humanitarna, Unilever, Kimberly - Clark, Mercedes-Benz. Samsung. He also is a member of the Association of Advertising Agencies in Poland, Ad Creators' Club in Poland and British Design & Art Direction Association.
Podczas pracy na stanowisku dyrektora kreatywnego, pracował jako fotograf dla takich klientów jak Procter & Gamble, Fiat, Unilever, Ikea, Sony, Amnesty International, ponadto reżyserował także reklamy dla Fiata, Fiat, Unilever, GoodFood, Kimberly Clark, Lilly, Fundacji Intergracja, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej, Policji i Instytutu Matki i Dziecka.
W styczniu 2011 roku, po 20 latach w branży, opuścił świat agencji by stać się reżyserem reklamowym na pełen etat. Do tej pory współpracował m.in. dla Fiata, Danone, Banku BGK, Polskiej Akcji Humanitarnej, Fundacji Nasza Ziemia, Glaxo Smith Kline, Cyfry +, IdeaBanku, Vision Expresss, PARP, Unilever, Kimberly-Clark, Mercedes-Benz i Samsunga. Jest także członkiem Klubu Twórców Reklamy, Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz British Design & Art Direction Association.