Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2009

Kategoria konkursowa: Instytucje publiczne i agendy rządowe


Handel ludźmi jest faktem

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Tytuł kampanii: HANDEL LUDŹMI JEST FAKTEM Organizacja: IOM Przedstawiciele organizacji: Anna Rostocka Partnerzy: MTV Networks Polska Agencja: Saatchi & Saatchi Think Tank, Saatchi & Saatchi Communications, Saatchi & Saatchi Digital Strategia: Maciek Żakowski Kreacja: Franek Toeplitz Media: TVC ...

więcej

Jaki ślad zostawisz po sobie?

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy powstała kampania medialna dotycząca przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas prowadzenia prac na wysokościach w ramach programu „Bezpieczeństwo pracy w budownictwie – upadki, poślizgnięcia”. Na potrzeby kampanii zrealizowano spot telewizyjny, radiowy oraz ...

więcej

Sprawdź, czy twoje picie jest bezpieczne

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Kiedy picie alkoholu staje się problemem? Jak sprawdzić czy moje picie jest bezpieczne? W jaki sposób przeliczyć wypity alkohol na porcje standardowe? Jaka jest różnica miedzy piciem ryzykownym i szkodliwym? Czy alkohol działa tak samo na kobiety i na mężczyzn? Nawet jeśli do tej pory dorośli Polacy ...

więcej

„Leniency – nowe prawo dla skruszonych”

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

I. CEL KAMPANII W 2009 roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przeprowadził kampanię poświęconą programowi łagodzenia kar ‘leniency’ (na początku 2009 roku weszło w życie nowe Rozporządzenie RM w tej sprawie). Miała ona na celu poinformowanie przedsiębiorców o nielegalności zawierania zmów cenowych ...

więcej

Zmień nawyki na dobre. Zmień klimat na lepszy.

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Projekt: Kampania telewizyjna o charakterze edukacyjnym „Zmień nawyki na dobre. Zmień klimat na lepszy” Przeciwdziałanie zmianom klimatu zaczyna się od zmiany osobistych nawyków każdego z nas. Kluczowa jest tu edukacja prowadząca do faktycznej zmiany postawy społeczeństwa Zakres prac Agencji: Polymus ...

więcej

KUMPEL Z PRZESZŁOŚCI. 1944 LIVE

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Opis projektu Jak dotrzeć do młodzieży sprawiając, żeby Powstanie Warszawskie nie było tylko zakurzoną kartą historii? Podczas realizacji projektu „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live” udało się zakrzywić czas przenosząc Internautów do 1944 roku. Fikcyjni bohaterowie, „Sosna” i „Kostek”, „na żywo” relacjonowali ...

więcej

"Bądź pierwszy w porządku"

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

1/ Cele akcji: Celem akcji była edukacja społeczeństwa mająca uświadomić jak ważna jest kultura utrzymania czystości w mieście oraz zachęcić do właściwych reakcji i czynnego zaangażowania w dbanie o wizerunek czystego miasta. Podstawowym założeniem było także nakreślenie skali problemów związanych ...

więcej

Prawo jazdy to nie prawo dżungli

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

1/ Cele akcji: Celem akcji była szeroko zakrojona edukacja uczestników ruchu drogowego mająca im uświadomić jak ważna jest kultura jazdy oraz zachęcić do właściwych zachowań/reakcji na drodze, dzięki którym nastąpi usprawnienie oraz poprawa jakości poruszania się po krakowskich ulicach. 2/ Grupa docelowa: Adresatem ...

więcej

"Drink pod ochroną"

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Podczas poprzednich wakacji ukazał się kolejny projekt kampanii społecznej Policji zachodniopomorskiej i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego pod nazwą „Drink pod ochroną”. Jej adresatem, byli goście odwiedzający dyskoteki oraz lokale rozrywkowe. Kampania miała na celu uwrażliwić ...

więcej

"SAM ZDECYDUJ! PRZEKAŻ 1% NA MAZOWIECKIE ORGANIZACJE POZARZĄDOWE”

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Kampania informacyjna "SAM ZDECYDUJ! PRZEKAŻ 1% NA MAZOWIECKIE ORGANIZACJE POZARZĄDOWE” po raz pierwszy wystartowała 12 lutego 2009 roku. Kampania odbyła się pod patronatem Wojewody Mazowieckiego Jacka Kozłowskiego i Marszałka Województwa Mazowieckiego Adama Struzika i skierowana była do mieszkańców ...

więcej

Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Założenia kampanii: Narkotyki wśród młodzieży – problem “stary jak świat”. Setki kampanii edukacyjnych, programów pomocowych, milionowe budżety na walkę z uzależnieniem. Niby wszystko już powiedziano... Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii (KBPN) zadało sobie jednak pytanie: czy młodzież jest ...

więcej

Wróć bez HIV

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

1. Informacje ogólne: Kampania społeczna „Wróć bez HIV”, trwała przez cały 2009 rok. Jej głównym celem było skłonienie do refleksji oraz zachęcenie do podejmowania bezpieczniejszych zachowań seksualnych, a także do poznania swojego statusu serologicznego poprzez zrobienie testu w kierunku HIV. Celem ...

więcej

Bezpieczny przejazd - "Zatrzymaj się i żyj!"

KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe

Kampanię prowadzimy od 2005 roku. Współpracujemy z wieloma instytucjami i przedsiębiorstwami sektora prywatnego, m.in. Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Komendą Główną Policji, Związkiem Harcerstwa Polskiego, Fundacją Krzysztofa Hołowczyca "Kierowca bezpieczny" i producentami AutoMapy. Lata ...

więcej