Mateusz Luft, Paweł Cywiński, Jarosław Ziółkowski, Jak Mencwel, Szczepan Żurek
Nazwa wykonawcy
Mateusz Luft, Paweł Cywiński, Jarosław Ziółkowski, Jak Mencwel, Szczepan Żurek
Data realizacji kampanii (od-do)
30.01.2015 - 01.04-2015
Strategia
Opis celu kampanii
Celem akcji Korona Warszawy było zdobycie najwyższych szczytów Warszawy w jednym sezonie zimowym. Celem charytatywnym było zabranie funduszy na rzecz fundacji Rak'n'Roll, przeznaczonych na zakup specjalistycznej wanny dla hospicjum Cordis w Katowicach. Ambicją twórców było zorganizowanie ekspedycji, która realizowałaby cele charytatywne przy ograniczeniu środków do minimum.
Opis problemu społecznego z jakim miała się zmierzyć kampania
Pomoc osobom chorym na nowotwory
Pokazanie absurdu organizacji drogich wypraw charytatywnych
Zwrócenie uwagi na specyficzny język podróżniczy
Insight
brak
Określenie grupy docelowej
Miłośnicy wspinaczki nizinnej, wielbiciele humoru i absurdu, mieszkańcy Warszawy
Wyjaśnienie idei kreatywnej
brak
Jakie jest wezwanie do działania - tzw. call to action
brak
Hasło/slogan
brak
Plany kontynuacji kampanii
brak
Opis przebiegu realizacji kampanii (opis tego co udało się zrealizować)
Opis ogólny przebiegu działań w punktach – kolejność
Nagranie piosenki "Korona Warszawy"
Zorganizowanie konferencji prasowej na Stadionie Narodowym
Kiermasz Charytatywny i slajdowisko w Sklepie Podróżnika
Spotkanie z pierwszą damą w Belwederze
Wystawa zdjęć w klubie Państwo Miasto
Aukcja Charytatywna przedmiotów związanych z ekspedycją
Opis wykorzystanych narzędzi (standardowych i niestandardowych)
FB fanpage
strona internetowa
Opis działań PR
Włączenie do kampanii grup ważnych ze względu na osiągnięcie celu społecznego
zaktywizowanie miłośników wspinaczki nizinnej na terenie Warszawy
Efekty media relations - obecność publicystyczna kampanii w mediach (np. wskaźniki, jeśli są). Czy kampania wywołała dyskusję w mediach?
Nasza ekspedycja była relacjonowana w mediach lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich takich jak: Teleexpress, TVN24, TOK FM, RDC, PR Trójka, PR Program Pierwszy, Polsat, Szkło Kontaktowe, Superstacja, Gazeta Wyborcza, Metro, National Geographic.
Zbudowanie marki społecznej tj. czy została wypromowana jakaś marka lub czy temat kampanii, hasło zyskało rozpoznawalność dzięki kampanii.
Promocja działań fundacji Rak'n'Roll.
Efektywność
Czy kampania osiągnęła cele lub jaki był poziom realizacji celów
Celem kampanii było zebranie jak największej ilości środków pienieżnych przy jak najniższym wkładzie własnym. Udało się zebrać około 14000PLN przy wkładzie 250PLN.
Promocja działań fundacji Rak'n'Roll w mediach.
W jaki sposób weryfikowana jest efektywność kampanii?