Kampanie zgłoszone do konkursu
|
10.03.2014 Litr Paliwa Zamiast Piwa KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych
Opis celu kampaniiCelem kampanii jest zebranie paliwa potrzebnego na dowóz osób ze sprzężoną niepełnosprawnością na rehabilitację. Pomagamy podopiecznym placówek Stowarzyszenia Na Tak ponieważ ich niepełnosprawność nie pozwala im korzystać z transportu miejskiego. Dla każdej osoby chcemy zebrać 300 litrów paliwa, by przez rok mogła dojeżdżać na zajęcia. Im więcej litrów zbierzemy, tym większej liczbie osób uda nam się pomóc. Grupa docelowaOsoby pełnoletnie StrategiaStowarzyszenie Na Tak prowadzi 11 specjalistycznych placówek zajmujących się rehabilitacją zawodową, społeczną oraz ruchową osób ze złożoną niepełnosprawnością. Podopieczni ośrodków ze względu na swoje ograniczenia nie mogą dojeżdżać do nich samodzielnie. Są dowożeni przystosowanymi busami. Koszty takiego transportu są wysokie, a placówek nie stać na ich ponoszenie, gdyż wiąże się to z koniecznością rezygnacji z innych obszarów nastawionych stricte na rozwój i rehabilitację podopiecznych. Stąd zrodził się pomysł na stworzenie aplikacji na stronie www.litrpaliwa.pl, przy pomocy której każdy może dorzucić swoje 5,50 zł na zakup 1 litra paliwa. Opis przebiegu kampaniiKampania Litr Paliwa Zamiast Piwa wystartowała po raz pierwszy 5.10.2012 r. W ramach akcji zaplanowane zostały: Wykorzystanie narzędzi komunikacjiW kampanii zastosowane zostały: EfektywnośćWymiernym wskaźnikiem efektywności kampanii Litr Paliwa Zamiast Piwa jest stale powiększająca się ilość litrów w kanistrach na stronie www.litrpaliwa.pl. KampanijnośćKampania po raz pierwszy zaistniała w 5 października 2012. II edycja rozpoczęła się dokładnie rok później. Obecnie przygotowujemy się już do kolejnej odsłony. Chcemy zaproponować nowe, niestandardowe pomysły i atrakcje, które zachęcą do pomagania. Kampania będzie kontynuowana w latach kolejnych. Opis inicjatoraStowarzyszenie Na Tak wspiera osoby niepełnosprawne na każdym etapie życia prowadząc 11 specjalistycznych placówek, takich jak: przedszkole, szkoła, warsztaty terapii, galeria, dom środowiskowy, itp. Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczyWyjaśnienie pomysłu w zakładce strategia. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Inne, Pomoc rozwojowa, Profilaktyka – zdrowie i uzależnienia |
Nadawca | Stowarzyszenie Na Tak |
Wykonawca | Stowarzyszenie Na Tak |
Adresaci | Osoby pełnoletnie |
Media | Telewizja, Radio, Prasa, Internet |
Data zgłoszenia | 10.03.2014 |
Dodatkowe materiały | http://www.litrpaliwa.pl/ http://www.tvn24.pl/poznan,43/pobiegli-po-paliwo-dla-niepelnosprawnych,360336.html |