Kampanie zgłoszone do konkursu
|
10.03.2014 "Przyjaciół się nie wyrzuca" KATEGORIA: Kampanie lokalne
Opis celu kampaniiCelem kampanii było propagowanie świadomej opieki nad zwierzętami. Grupa docelowaWszyscy mieszkańcy Łodzi. StrategiaZwierzę to nie przedmiot, który można w każdej chwili wyrzucić na śmietnik. Zwierzęta czują, myślą i przywiązują się do swoich opiekunów. Obdarowują ich swoim bezgranicznym zaufaniem i przyjaźnią, której nie można porównać do żadnej innej. Są najlepszymi przyjaciółmi człowieka, a "Przyjaciół się nie wyrzuca". Niemal na każdym rogu ulic naszego miasta spotkać możemy bezdomne zwierzę, które kiedyś zapewne miało swojego opiekuna. Zwierzęta wyrzucane są z różnych powodów, które najczęściej nie są niczym innym, jak tylko brakiem poczucia obowiązku i odpowiedzialności ich opiekunów. Opis przebiegu kampaniiPlakaty reklamowe dotyczące kampanii widniały na powierzchniach reklamowych pojazdów MPO Łódź. kampania rozpoczęła się 14 lutego 2013r i trwała do końca kwietnia. Rozpoczęciu kampanii towarzyszyły lokalne media. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiPowierzchnie reklamowe na pojazdach MPO-Łódź są bardzo skuteczną formą reklamy, która każdego dnia dociera do tysięcy odbiorców. Jednorazowy koszt wykonania zapewnia, że pojazd EfektywnośćKampania miała duży rozgłos lokalny, ale również odbiła się sporym echem ogólnopolskim. Opis inicjatoraMiejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Łódź Sp. z o. o. Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczyPomysł zrodził się przy innej akcji na rzecz poszkodowanych zwierząt, a mianowicie podczas wizyty przedstawicieli MPO Łódź w łódzkim schronisku, której celem było przekazanie odzieży do ocieplenia psich bud. Świadomość wzrastającej radykalnie z roku na rok liczby bezdomnych zwierząt spowodowała zrodzenie się pomysłu na rzecz tych biednych stworzeń. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Edukacja |
Nadawca | MPO Łódź |
Wykonawca | Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania, Fundacja Niechciane i Zapomniane - SOS dla Zwierząt oraz Klinika Weterynaryjna Gdańska 81. |
Adresaci | wszyscy mieszkańcy Łodzi |
Media | media lokalne |
Data zgłoszenia | 10.03.2014 |
Dodatkowe materiały |