Kampanie zgłoszone do konkursu
|
06.03.2014 "Dziękuję" means Thank You KATEGORIA: Akcje zaangażowane społecznie
Opis celu kampaniiKampania ma wyrazić wdzięczność młodego pokolenia własnym rodzicom, którzy 24 lata temu wywalczyli demokrację, wolny rynek, otwarte granice i brak cenzury; przypomnieć widzom z zagranicy, że demokratyczne przemiany w Europie Środkowo-Wschodniej zaczęły się właśnie w Polsce 4.06.1989r, w dniu pierwszych częściowo wolnych wyborów. Grupa docelowa- przede wszystkim obcokrajowcy, korzystający z portali społecznościowych oraz Polacy zainteresowani tematami społecznymi i historią StrategiaGłównym narzędziem kampanii miał być krótki film, około 60 sekund, który przedstawia uśmiechniętych, młodych ludzi, którzy do kamery mówią jedno słowo: „Dziękuję”. Bardzo istotne było by bohaterowie reprezentowali jak najszersze spektrum społeczności. Mieliśmy zatem po jednej stronie przedstawicieli środowiska LGBT jak i osoby publikujące na prawicowych portalach takich jak wpolityce.pl. W filmie wystąpili też znani artyści jak Michał Piróg, Matylda Damięcka i Marcin Bosak Film realizowany był w popularnej stylistyce „instagramowej” a technika zdjęciowa oraz ustawienie bohaterów sugerują wielkość i emocjonalność przedsięwzięcia. Opis przebiegu kampaniiAkcja została zapoczątkowana 2 czerwca 2013r na założonym fanpage’u na facebook’u: "Dziękuję" means Thank You. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiNarzędzia komunikacji reklamowej i pr: EfektywnośćIlość wydanych środków to 0 zł. Opis inicjatoraWojtek Jeżowski, reżyser i producent, autor filmu „There is a city” |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Edukacja, Prawa człowieka |
Nadawca | Black Rabbit |
Wykonawca | Black Rabbit oraz wiele zaprzyjaźnionych filmowców |
Adresaci | Polacy 15-65 lat, obcokrajowcy, aktywni społecznie, internauci, |
Media | Internet |
Data zgłoszenia | 06.03.2014 |
Dodatkowe materiały | |
https://www.facebook.com/dziekuje1989?ref=br_tf |