Kampanie zgłoszone do konkursu
|
07.03.2013 Projekt Mistrzowie” pod hasłem:Prawdziwi Mistrzowie spełniają marzenia. Pomóż uwierzyć, że wszystko jest możliwe. KATEGORIA: Kampanie lokalne
Opis celu kampaniiProjekt ma zwracać uwagę na tematy społecznie istotne, dotyczące bezpośrednio otoczenia nam najbliższego-województwa pomorskiego. Poprzez poruszanie tematów trudnych ma nastąpić edukacja i budowanie świadomości. Ma też integrować, i aktywizować na rzecz wspólnego, społecznego celu. Ma również upowszechniać wiedzę z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Daje możliwość obcowania z kulturą, nauką, sztuka, którą prezentują Projekt mentorzy- Mistrzowie w swoich dziedzinach. Grupa docelowaGrupą docelową jest środowisko biznesowe, władze miast, placówki naukowo-technologiczne, a także wszyscy którzy chcą brać udział w spełnianiu marzeń małych podopiecznych z Fundacji Trzeba Marzyć. StrategiaProjekt rozpoczął się w lutym 2012 roku. Obrał formę artystyczno-charytatywną i objął pomocą dzieci z Fundacji Trzeba Marzyć z Sopotu. W ramach Projektu powstała charytatywna cegiełka- kalendarz PM, do którego wizerunku użyczyło 12 trójmiejskich mentorów, których osiągnięcia i aktywność motywują oraz krzewią ideę pomocy. Projekt jest unikatowy- nikt do tej pory nie zajmował się spełnianiem marzeń dzieci chorych, a przecież przez chorobę nigdy nie mogą doczekać się ich realizacji. Ma nakreślać tematy ważne, mobilizować do pomocy, wyjścia poza ramy własnego życia prywatnego. Projekt oprócz jednoczenia trójmiejskiego biznesu, władz i społeczności, ma pokazać iż na zasadzie synergii razem zdziałamy więcej jako Metropolia, nie niezależne podmioty. Stworzyć kanał komunikacji z rynkiem i grupami otoczenia. Ponadto ma edukować z zakresu CSR, o konieczności uwzględniania interesariuszy w praktykach biznesowych. Uzasadniać konieczność odpowiedzialności, przedstawiać przyczyny i skutki (zalety), obalać mity i stereotypy. Projekt posiada również wartość artystyczno-kulturalną, to okazja do obcowania z trójmiejskimi autorytetami, którzy mają niebagatelny wpływ na rozwój Trójmiasta i swoją aktywnością pokazują, że warto pomagać i nie pozostawać biernym. Opis przebiegu kampaniiStrona internetowa jak i profil na FB zaczął funkcjonować w marcu ubiegłego roku. W kwietniu zapoczątkowano sesje do kalendarza z Mistrzami, z których relacje sukcesywnie ukazywały się w mediach. Równolegle na potrzeby Projektu powstawały filmy promujące, zapoznające z tematem jak i sylwetkami Mistrzów i podopiecznymi Fundacji Trzeba marzyć. W październiku odbyła się Gala otwierająca Projekt i sprzedaż charytatywnej cegiełki, dostępna podczas 15 eventów projektowych, w 8 trójmiejskich księgarniach, na stronie internetowej jak i allegro. Kolejnie To evnety promujące w Galeriach Handlowych, restauracjach, w które zostali zaangażowani Mistrzowie. Zwieńczeniem Projektu była Gala kończąca w Hotelu Gdańsk, zapowiadająca kolejną edycję. Projekt obecnie znajduje się w fazie finalizacji- spełniamy marzenia dzieci, o czym informujemy na bieżąco, aby pokazać efekty zintegrowanych działań i konieczność zaangażowania w sprawy wspólne, lokalnie i społecznie nam bliskie. Wykorzystanie narzędzi komunikacjia. Kalendarz Projektu Mistrzowie, dostępny na Galach, ventach projektowych, w trójmiejskich księgarniach, na allegro, a także na stronie www projektu. Efektywnośća. 12 sesji fotograficznych (backstage) KampanijnośćPM jest przedsięwzięciem corocznym, zapoczątkowanym w 2012. Do Projektu zostaną wybrani nowi Mistrzowie oraz nowy cel pomocowy, jako, że Projekt jest cykliczny. Nadal będzie utrzymywany w artystyczno-kulturalnym charakterze, z przesłaniem edukacyjnym. Opis inicjatoraStudio 102- Gdyńska Agencja Reklamowa, wcześniej koordynator akcji Pomorze dla Powodzian, czy 1% dla Fundacji Hospicyjnej. Wydawca Prspektyw- trójmiejskiego magazynu o komunikacji w biznesie. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kultura, Pomoc społeczna, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Walka z wykluczeniem społecznym |
Nadawca | Studio 102 |
Wykonawca | Studio 102 |
Adresaci | Środowisko biznesowe, władze miast, placówki naukowo-technologiczne, zasięgiem obejmuje Trojmiasto |
Media | Dziennik Bałtycki, Prestiż, Prspektywy, Live&Travel, Dolce Vita, Expressy, Express Biznesu, Ekspres do Kawy, Radio Gdańsk, trójmiasto.pl, |
Data zgłoszenia | 07.03.2013 |
Dodatkowe materiały | plik: projekt_mistrzowie_prezentacja.pdf |