Kampanie zgłoszone do konkursu
|
07.03.2013 "Bajeczne Dzieci" KATEGORIA: CRM
Opis celu kampaniiAkcja "Bajeczne Dzieci" to akcja społeczna i charytatywna, której celem jest poruszenie problemu niepełnosprawności u dzieci i pomoc takim dzieciom. Akcja pokazuje dzieci niepełnosprawne w niespotykany dotąd, piękny sposób. Dzięki temu ma podjąć próbę przełamania schematu myślenia o dzieciach niepełnosprawnych jako godnych pożałowania i litości, postrzeganych zazwyczaj przez pryzmat choroby. Grupa docelowaKampania jest skierowana głównie do rodzin z dziećmi, dziadków, którzy poszukiwali kalendarza na rok 2013, jak również wszystkich osób wrażliwych na pomoc chorym dzieciom. StrategiaAkcja "Bajeczne Dzieci" jest w zgodzie z działalnością Studio PSTRYKU-SMYKU, które na co dzień w swojej pracy stara się spełniać marzenia i fantazje wszystkich dzieci. Realizując kalendarz, celem było spełnienie marzeń chorych dzieci na dwóch etapach: 1 ETAP - spełnienie marzeń dzieci - bohaterów kalendarza, które mogły wcielić się w role wymarzonych postaci z bajek; 2 ETAP - spełnianie marzeń dzieci z Fundacji Dziecięca Fantazja, z dochodu uzyskanego ze sprzedaży kalendarzy. Wybraliśmy kalendarz jako główny element Akcji ze względu na jego całoroczny charakter, jak również czas trwania Akcji - od grudnia 2012 roku, w momencie wzmożonej aktywności zakupu kalendarzy na rok następny. Kupujący nabywają bajkowy kalendarz w cenie jedynie 25 złotych, równocześnie pomagając chorym dzieciom. Opis przebiegu kampaniiAkcja rozpoczęła się prezentacją kalendarza i zdjęć podczas wernisażu w jednej z najbardziej znanych warszawskich klubo-kawiarni Coco Cafe. Wernisaż uświetnili znani aktorzy, czynnie działający na rzecz pomocy dzieciom: Laura Samojłowicz, Maciej Jachowski, Lidia Sadowa. Oficjalnym Ambasadorem Akcji została znana aktorka Karolina Gorczyca. Podczas wernisażu można Wykorzystanie narzędzi komunikacji1. Event - wernisaż otwierający Akcję EfektywnośćPrzedmiotem i założeniem działań kampanii było przybliżenie problemu KampanijnośćAkcja "Bajeczne Dzieci" swoją pierwszą odsłonę miała w 2012 roku. Celem Akcji jest jej kontynuacja co roku, przed świętami Bożego Narodzenia. Studio Pstryku-Smyku co roku będzie wydawało kalendarz na rzecz chorych lub potrzebujących dzieci, spełniając ich marzenia. Opis inicjatoraStudio PSTRYKU-SMYKU jest pierwszym i jedynym w Polsce profesjonalnym studiem fotograficznym, które specjalizuje się w kreatywnej, bajkowej fotografii dziecięcej. Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczyPomysł kreatywny na Akcję jest spójny z całą działalnością Studio PSTRYKU-SMYKU. W swojej pracy staramy się przenosić bohaterów zdjęć w magiczne światy z marzeń i bajek - stąd wzięła się nazwa Akcji "Bajeczne Dzieci". Bajeczne Dzieci to również idealne określenie dla dzielnych, małych bohaterów kalendarza, którzy pomimo swojej choroby, stają na wysokości zadania i pozują dzielnie do zdjęć, aby pomóc innym chorym dzieciom... |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Pomoc społeczna |
Nadawca | PSTRYKU-SMYKU / Studio Fotografii Kreatywnej Dzieci i sponsorzy: LG Electronics, SEB, BARTEK |
Wykonawca | PSTRYKU-SMYKU / Studio Fotografii Kreatywnej Dzieci |
Adresaci | Rodziny z dziećmi, osoby wrażliwe na potrzeby chorych dzieci |
Media | Internet, POS, Event, TVP |
Data zgłoszenia | 07.03.2013 |
Dodatkowe materiały | |
plik: bajecznedzieci_pstryku_smyku_2.mp3 |