Kampanie zgłoszone do konkursu
|
07.03.2013 Słowa ranią na całe życie KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych
Opis celu kampaniiWzrost świadomości społeczeństwa - w szczególności rodziców - że przemoc werbalna (krzyk, wyzwiska, obraźliwe etykiety), niesie za sobą długotrwałe negatywne konsekwencje, wpływające zarówno na obecne, jak i przyszłe funkcjonowanie dziecka. Grupa docelowarodzice dzieci w wieku 0-18; opinia publiczna StrategiaPrzemoc werbalna wobec dzieci to bardzo poważny problem społeczny. Zostawia w psychice trwałe ślady na całe życie; często bardziej bolesne niż te, które powstają w następstwie przemocy fizycznej. Badania mówią, że przemocy słownej doświadcza codziennie ponad 50% polskich dzieci. Opis przebiegu kampanii- filmiki teaserowe w internecie (youtube, facebook) opublikowane na początku kwietnia Wykorzystanie narzędzi komunikacjiWykorzystując specyfikę różnych kanałów komunikacji, różnych punktów styku z odbiorcą kampania komunikowała temat w sposób adekwatny do miejsca kontaktu z grupą docelową. W skład kampanii weszły m.in.: EfektywnośćZmiana postaw i dotarcie kampanii - ZAŁACZNIK PDF przesłany Aleksandrze Postek. KampanijnośćProblem przemocy werbalnej wobec dzieci został poruszony w Polsce po raz pierwszy. Opis inicjatora[Opis] Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczyWyraz "Kretyn" umieszczony na czole chłopca obrazuje,w jaki sposób pozornie ulotne słowa wypowiedziane przez rodzica zostają z dzieckiem na zawsze.Rana się goi, ale pozostawia bliznę.Dziecko może nie pamiętać że raz czy dwa zostało jakoś nazwane,to jednak wrasta w jego poczucie wartości i już na zawsze będzie uważało się za kretyna,ofermę,niedorajdę etc. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Komunikacja w rodzinie, Prawa człowieka, Walka z przemocą |
Nadawca | Fundacja Dzieci Niczyje |
Wykonawca | Agencja Publicis |
Adresaci | rodzice dzieci w wieku 0-18; opinia publiczna |
Media | prasa, internet, radio, OOH |
Data zgłoszenia | 07.03.2013 |
Dodatkowe materiały | plik: ewaluacja_kampanii_slowa_rania.pdf |