Kampanie zgłoszone do konkursu
|
28.02.2013 Kampania INNA KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych
Opis celu kampaniiKampania INNA ma zwrócić uwagę na tematykę inności i odmienności, na konieczność akceptacji dla Innego oraz poszerzać obszar tolerancji w publicznej debacie. Grupa docelowaOdbiorcy Kampanii Społecznej – działań podejmowanych w sieci – grupa odbiorców głównie StrategiaGłównym problemem jaki był poruszany w tej kampanii to temat inności i odmienności, konieczności akceptacji dla Innego w społeczeństwie. Opis przebiegu kampaniiSpot Kampanii INNA umieszczony został na serwisie youtube.com 30.09.2012. Równocześnie umieszczono informację na ten temat na stronie internetowej Stowarzyszenia Graal, w tym na podstronie projektu "down_us". Wysłano prośby o umieszczenie informacji i linków do organizacji (ngo i urzędów) o zbliżonym obszarze działania. Od października 2012 roku do wiadomości elektronicznych wysyłanych przez Stowarzyszenie dołączano informację o kampanii wraz z linkiem do spotu. Informacje o kampanii i odnośniki do niej znalazły się na kilkunastu stronach internetowych w załączonym pliku. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiW kampanii naszym narzędziem reklamowym był Internet, gdyż w najszybszy sposób można było dotrzeć do różnych grup społecznych, a przepływ informacji jest bardzo mobilny. EfektywnośćZasięg kampanii społecznej był na całą Polskę. KampanijnośćKampania stanowi kontynuację wielu działań podejmowanych w formie wykładów , informacji zaistniałych w sieci projektów służących zmianom nastawienia społeczeństwa do osób niepełnosprawnych. Kampania ta będzie kontynuowana w kolejnych latach przez jej inicjatora Stowarzyszenie Graal. Opis inicjatoraGłównym celem działalności Stowarzyszenia Graal jest integracja osób niepełnosprawnych w szczególności z zespołem Downa ze społeczeństwem. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Równouprawnienie i tolerancja |
Nadawca | GRAAL Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Osobowości Dzieci |
Wykonawca | Graal Stowarzyszenie na Rzecz rozwoju Osobowości Dzieci |
Adresaci | Społeczeństwo |
Media | Internet- zamieszczanie na różnych stronach internetowych spotu Kampanii INNA |
Data zgłoszenia | 28.02.2013 |
Dodatkowe materiały | |
plik: Spot podlinkowany na różnych www.doc |