Kampanie zgłoszone do konkursu
|
28.02.2013 "I Ty możesz uratować komuś życie. Przekaż swój 1%" KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych
Opis celu kampaniiCelami kampanii jest budowanie świadomości dotyczącej dawstwa szpiku, zachęcenie odbiorców przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji DKMS Polska, która dzięki zebranym środkom jest w stanie przebadać potencjalnych dawców. Kampania dodatkowo promuje rejestrację potencjalnych dawców szpiku. Kampania ma również na celu (dzięki zebranym środkom) podarować kolejne szanse na nowe życie dla pacjentów na całym świecie. Grupa docelowaOsoby powyżej 18 roku życia, mieszkające na terenie całej Polski. StrategiaKampania została stworzona w celu zachęcania odbiorców do przekazywania na rzecz DKMS 1% podatku. Kampania porusza problem zachorowań na białaczkę w Polsce. Przedstawia ilość zachorowań, co motywuje do rejestracji, jako potencjalni dawcy szpiku. Grupą docelową kampanii są wszytki osoby w wieku powyżej 18 roku życia. Kampania edukując, zachęca także do rejestracji potencjalnych dawców szpiku. Informuje także, że dzięki zebranym środkom DKMS jest w stanie przebadać nowych dawców o czym informuje dawców. Opis przebiegu kampaniiKampania telewizyjna „I Ty możesz uratować komuś życie. Przekaż swój 1%"emitowana była na wszystkich kanałach TVN w okresie marca i kwietnia 2012 roku. Jej emisja odbywała się w różnych porach antenowych. Równocześnie Fundacja DKMS Polska zachęcała swoich potencjalnych dawców do przekazywania 1% na rzecz rejestracji dawców. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiNarzędzia komunikacji wykorzystane w kampanii: EfektywnośćPkt1. KampanijnośćKampania będzie kontynuowana w roku 2013. Jest ona integralną częścią kampanii promującej przekazywanie 1% podatku na rzecz DKMS. Opis inicjatoraFundacja DKMS Polska to Baza Dawców Komórek Macierzystych. Niezależna organizacja non profit, posiadająca status Organizacji Pożytku Publicznego.Naszą misją jest znalezienie Dawcy dla każdego Pacjenta Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczy3 spoty TV dł. 30 sek. W kampanii biorą udział osoby znane i lubiane, wspierające Fundację DKMS, zachęcające do przekazywania 1% podatku na jej rzecz. "Twarzami" kampanii zostały Maryla Rodowicz, Alicja Bachleda-Curuś, Adam "Nergal" Darski, Natalia Lesz, Andrzej Piaseczny, Julia Kamińska, Aleksandra Mikołajczyk. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Pomoc społeczna |
Nadawca | Fundacja DKMS Baza Dawców Komórek Macierzystych Polska |
Wykonawca | Fundacja DKMS Polska |
Adresaci | Osoby w wieku powyżej 18 roku życia, widzowie kanałów należących do Grupy TVN, zarejestrowani dawcy w bazie Fundacji DKMS Polska, użytkownicy internetu. |
Media | Wszystkie kanały TVN, internet. |
Data zgłoszenia | 28.02.2013 |
Dodatkowe materiały | |