Kampanie zgłoszone do konkursu
|
27.02.2013 Woda ma swoje limity KATEGORIA: Akcje obywatelskie
Opis celu kampaniiZanieczyszczenie wód stanowi istotne zagrożenie dla środowiska naturalnego. Na co dzień spotykamy się z nadmierną eksploatacją zasobów wodnych. Prowadzi to do pogorszenia jakości i ilości wody. Cieknące krany, nieszczelne sieci kanalizacyjne, a także niewykorzystywanie alternatywnych źródeł wody, m.in. wody deszczowej czy oczyszczonych ścieków pogłębiają to zagrożenie. Plakat ma na celu zwiększenie świadomości publicznej. Czysta woda jest surowcem, którego nakłady wkrótce mogą się wyczerpać. Grupa docelowamłodzież , osoby dorosłe StrategiaNadmierna eksploatacja zasobów wodnych widoczna jest na co dzień. Prowadzi to do pogorszenia jakości i ilości wody. Cieknące krany, nieszczelne sieci kanalizacyjne, a także niewykorzystywanie alternatywnych źródeł wody, m.in. wody deszczowej czy oczyszczonych ścieków pogłębiają to zagrożenie. Opis przebiegu kampaniiKampania pojawiła się na portalu kampaniespoleczne.pl Wykorzystanie narzędzi komunikacjiGłównie internet ze względu na jego zasięg. EfektywnośćKampania odniosła pozytywną informację zwrotną. Zauważono, że problem jest istotny, choć bardzo rzadko uświadamiany. KampanijnośćPrawdopodobnie kampania będzie kontynuowana w podobnej formie. Opis inicjatoraAnna Sielatycka |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Ekologia i środowisko |
Nadawca | Anna Sielatycka |
Wykonawca | Anna Sielatycka |
Adresaci | młodzież i osoby dorosłe |
Media | internet |
Data zgłoszenia | 27.02.2013 |