Kampanie zgłoszone do konkursu
|
26.02.2013 111 Minut Do Kariery KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm
Opis celu kampaniiZ setek rozmów kwalifikacyjnych wiemy, że młody Polak debiutujący na rynku pracy nie ma wystarczających umiejętności autoprezentacyjnych, nie potrafi przedstawić pracodawcy swoich mocnych punktów a tym samym obniża swoje szanse. Work Express jako firma odpowiedzialna społecznie stawia sobie za zadanie dzielenie się wiedzą o rynku pracy. Chcemy sprawić, żeby wejście na rynek pracy przebiegało ekspresowo i bezboleśnie a lekka forma warsztatów ma uczynić je atrakcyjnym narzędziem edukacyjnym. Grupa docelowaStudenci wyższych uczelni w całej Polsce, planujący poszukiwanie pracy w najbliższej przyszłości. Poszukujący praktycznej wiedzy o tym, jak najlepiej zaprezentować się przed i w trakcie rekrutacji. StrategiaNiepokojąco wysokie bezrobocie wśród Polaków poniżej 25 roku życia, sprawia, że należy zintensyfikować przekazywanie wiedzy o poszukiwaniu pracy jako o procesie. Zakładamy, że edukacyjna „praca u podstaw” pomoże przynajmniej tym należycie zmotywowanym do podejmowania zatrudnienia, zwycięsko przejść przez proces rekrutacji. Opis przebiegu kampaniiW listopadzie 2012 zakończyliśmy I edycję ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „111 Minut Do Kariery”. Jej celem było podzielenie siępraktyczną wiedzą o poszukiwaniu pracy. W ramach nieodpłatnych warsztatów realizowane były praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem elementów dramy i rekwizytów. Oprócz warsztatów, rekruterzy przeanalizowali kilkaset CV i odbyli ponad sto spotkań indywidualnych, podczas których przekonywali uczestników, że są ich partnerami w procesie komunikacji. Troje specjalistów pokazywało, jak tę komunikację przygotować i realizować a także uświadamiało uczestnikom, że wizerunek osobisty to ważna rzecz a portale społecznościowe też mogą pomóc w zdobyciu zatrudnienia. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiW komunikacji wykorzystaliśmy: EfektywnośćAnkieta wypełniana dobrowolnie przez uczestników warsztatów, po ich zakończeniu. KampanijnośćKampania będzie stałym elementem naszej polityki społecznej odpowiedzialności. Jest spójna ze strategią biznesową agencji, zakładającą budowanie dwustronnej komunikacji pomiędzy nią, a kandydatami, poszukującymi zatrudnienia. Najbliższe warsztaty planujemy 13 marca 2013 na Uniwersytecie Śląskim. Opis inicjatoraWork Express działa od 2004 roku jako certyfikowana agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Praca w kraju oraz za granicą, a także rekrutacja i selekcja – to nasze obszary działania. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Edukacja, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka, Społeczna odpowiedzialność biznesu |
Nadawca | Work Express sp. z o.o. |
Wykonawca | Work Express sp. z o.o. i Guarana Communications sp. z o.o. |
Adresaci | Kobiety i mężczyźni 19-25, studenci uczelni wyższych w miastach powyżej 300 tys mieszkańców., planujący w najbliśzym czasie znalezienie zatrudnienia |
Media | prasa, radio, telewizja, portale, media społecznościowe (Facebook, Goldenline, Twitter, BLIP) |
Data zgłoszenia | 26.02.2013 |
Dodatkowe materiały | plik: 111 minut kejs.ppsx |