Kampanie zgłoszone do konkursu
|
25.02.2013 Jedź szybciej! KATEGORIA: Akcje obywatelskie
Opis celu kampaniiCelem kampanii jest zmiana nastawiania kierowców do szybkiej jazdy. Efektem ostatecznym kampanii ma być zmniejszenie liczby wypadków drogowych. Grupa docelowaKierowcy 18 - 50 przekraczający dozwoloną prędkość StrategiaWedług danych statystycznych 91% kierowców przekracza dozwoloną prędkość. Nadmierna prędkość jest najczestszą przyczyną wypadków. Skala problemu jest więc ogromna. Kampania składa się z dwóch zdjęć, kobieta i mężczyzna wystawiają głowy przez okna jadących samochodów, pęd powietrza deformuje twarze, wyjrzywia je, nagle twarze przybierają bardzo dziwny wyraz, wręcz zaskakujący. U odbiorcy wywołuje to czasem śmiech, czasem zdziwienie. Celem jest pokazanie społeczeństwu co dzieje się z ludzkim ciałem kiedy działają na nie zbyt duże siły. Opis przebiegu kampaniiKampania niepublikowana Wykorzystanie narzędzi komunikacjiZdjęcia przedstawiają ludzi, którzy wystawiają głowy za okno z jadącego samochodu, pęd powietrza i prędkość w dosyć charakterystyczny sposób deformują twarze bohaterom. Deformacja twarzy jest na tyle duża, że powoduje to u odbiorcy efekt zaskoczenia, zdziwienia. EfektywnośćKampania niepublikowana Opis inicjatoraKonrad Sieroń Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczyProjekt kampanii społecznej poruszającej temat bezpieczeństwa ruchu drogowego. Ostatnio głośno jest w mediach o walce z kierowcami przekraczającymi prędkość, fotoradarach itp. Zdjęcia przedstawiają ludzi, którzy wystawiają głowy za okno z jadącego samochodu, pęd powietrza i prędkość w dosyć charakterystyczny sposób deformują twarze bohaterom. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Bezpieczeństwo ruchu drogowego |
Nadawca | Konrad Sieroń |
Wykonawca | Konrad Sieroń |
Adresaci | Kierowcy 18 - 50 przekraczający dozwoloną prędkość |
Media | outdoor, plakaty, prasa |
Data zgłoszenia | 25.02.2013 |