Kampanie zgłoszone do konkursu
|
25.02.2013 "Ile kosztują Twoje marzenia?" KATEGORIA: Kampanie organizacji pozarządowych
Opis celu kampaniiCelem kampanii społecznej było podkreślenie problemu osób po amputacji. Chcieliśmy zwrócić uwagę na to, że każdy z nas ma swoje marzenia. Jedni marzą o rowerze, inni o deskorolce, jeszcze inni o komputerze. Niestety ludzie po amputacjach, muszą zmagać się z dodatkowym problemem, jakim jest zakup protezy. Często ten problem stoi na drodze do realizacji najprostszych celów, a co dopiero marzeń. Grupa docelowaLudność Polski, pracująca, rozliczająca się przy pomocy formularza PIT. StrategiaProblem: znikoma świadomość wśród społeczeństwa na temat cen protez dla osób po amputacji oraz wysokości dofinansowania przez NFZ. Opis przebiegu kampaniiSpot był wyświetlany w kinach przed seansami. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiSpot był wyświetlany w kinach przed seansami. Efektywność1. brak danych. Opis inicjatoraFundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty - pomoc osobom po amputacji |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Walka z wykluczeniem społecznym |
Nadawca | Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty |
Wykonawca | Farma PRojektów |
Adresaci | Społeczeństwo Polskie - kobiety i mężczyźni, osoby pracujące. |
Media | Kino, Prasa, Internet |
Data zgłoszenia | 25.02.2013 |
Dodatkowe materiały |