Kampanie zgłoszone do konkursu
|
19.02.2013 Ale wdepnąłem KATEGORIA: Akcje obywatelskie
Opis celu kampaniiGłównym celem stworzenia projektu plakatów (krótkiej historii) jest doprowadzenie do zmian nastawienia niektórych właścicieli czworonogów przekonując ich do sprzątania nieczystości po swoich pupilach. Co więcej celem równorzędnym do zmiany nastawienia jest aby zmiana ta odbyła się w sposób przyjazny i naturalny. Grupa docelowaObecni i przyszli właściciele czworonogów/wszyscy StrategiaKampania ma skłaniać do refleksji i humorystycznie pobudzać do faktycznej, spokojnej przemiany społecznej. Opis przebiegu kampaniiZaprezentowany projekt wzbudził duże zainteresowanie w moim otoczeniu, 15 osób uznało, że projekt jest warty polecenia, 6 osób zdecydowało się zamieścić pod projektem swój komentarz czy opinię. Przez dłuższy czas zamieszczony artykuł wraz z projektem znajdował się w czołówce najczęściej komentowanych kampaniespoleczne.pl. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiProjekt przesłałem na info@kampaniespoleczne.pl ponieważ uznałem, że jest to najlepsze miejsce w Internecie do jego zaprezentowania , tym bardziej, iż to właśnie kampaniespoleczne.pl uznały wcześniejsze moje pomysły za godne opublikowania. Widocznie nadajemy na bardzo zbliżonych częstotliwościach co daje mi wielką satysfakcję i wiarę w możliwości zaprezentowania przez osoby prywatne swoich pomysłów na tak cenionym i ważnym nie tylko w Polsce ale i w Europie portalu. EfektywnośćPoczątkowo było to tylko zaprezentowanie swojego projektu plakatu na stronie www.kampaniespoleczne.pl , natomiast chwilę później okazało się, że projekt został przyjęty przez czytelników z sympatią i jako artykuł z załączonym do niego projektem mógł stanowić już swoistego rodzaju kampanię. KampanijnośćProjekt jest czwartym projektem autora w tym temacie, wcześniej były: SPRZATAJMY KLOCKI NASZYCH MILUSIŃSKICH, PSIE KUbKI/KUpKI oraz KASZTANY. Opis inicjatoraCieszę się że mogłem zaprezentować swój projekt na stronie kampaniespoleczne.pl i jestem za to bardzo wdzięczny. Marzę aby projekt ten wykorzystały Miasta i Gminy w promowaniu wspólnego czystego otoczenia. Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczyWIELKI KLOCEK widoczny na zdjęciach w sposób niekonwencjonalny nawiązuje do problemu, który niewątpliwie istnieje. |
Kraj | Polska |
Problemy społeczne | Ekologia i środowisko |
Nadawca | DOBREWZORCE.PL Maciej Jan Mackiewicz |
Wykonawca | DOBREWZORCE.PL Maciej Jan Mackiewicz |
Adresaci | Obecni i przyszli właściciele czworonogów/wszyscy |
Media | kampaniespoleczne.pl |
Data zgłoszenia | 19.02.2013 |
Dodatkowe materiały |