Kampanie zgłoszone do konkursu
|
12.04.2012 Zwierzaki KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie (NGO)
Opis celu kampaniiCelem było zachęcenie odbiorcy do wzięcia udziału w akcji Sprzątanie świata 2011 organizowanej przez Fundację Nasza Ziemia. Grupa docelowaNasz przekaz skierowaliśmy do młodych osób korzystających z Internetu, aktywnych społecznie. StrategiaPomysł opierał się na zamianie ról i pokazaniu nam ludziom jak istotna dla otaczającego nas środowiska naturalnego jest nasza brutalna ingerencja w jego spokój. Podbija to wykorzystanie insightu poczuj na własnej skórze jak to jest i pokazanie, co by było, gdyby zwierzęta zachowały się po ludzku na naszym terenie i wpadły do nas z towarzyską wizytą, tak jak my wpadamy do nich często w weekend, by odpocząć na łonie natury. Opis przebiegu kampaniiwrzesień 2011 - emisja w TVP Info, w internecie oraz na plakatach Wykorzystanie narzędzi komunikacjiW komunikacji oparliśmy się na spocie wideo emitowanym w TVP Info, Internecie oraz na plakatach, w których występował jeden z bohaterów spotu dystrybuowanych własnymi środkami. Działania PRWysyłka informacji prasowej do mediów. EfektywnośćSpot obejrzało około 20 000 ludzi przy zerowym budżecie na emisję. Spotkał się on z bardzo ciepłym przyjęciem w mediach i organizacji, które zajmują się ekologią. Kampanijność. Opis inicjatoraFundacja Nasza Ziemia - założona w 1994 r. Specjalizuje się w edukacji ekologicznej i obywatelskiej. Jest koordynatorem kampanii Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczy. Opis dodatkowych działań, w tym działania niekonwencjonalne. |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Inicjatywy obywatelskie (NGO) |
Problemy społeczne | Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Ekologia i środowisko |
Nadawca | Fundacja Nasza Ziemia |
Wykonawca | Fabryka Komunikacji Społecznej |
Adresaci | internauci, ogół społeczeństwa |
Media | internet, TV, plakaty |
Data zgłoszenia | 12.04.2012 |
Dodatkowe materiały |