Kampanie zgłoszone do konkursu
|
11.04.2012 Wolontariat KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych
Opis celu kampaniiGłównym celem projektu było poinformowanie jak największej grupy odbiorców o obchodach Europejskiego Roku Wolontariatu 2011. Grupa docelowaBezpośrednią grupą do której skierowaliśmy był przekaz są osoby młode, studenci i uczniowie liceów. Ze względu na częściowo bezpłatną emisje reklam przekaz docierał do wszystkich Polaków. StrategiaChcieliśmy pokazać ludziom, że poprzez wolontariat można spełniać marzenia z dzieciństwa – wolontariat to sposób na powrót do tego o czym marzyliśmy ale ze względu na koleje losu musieliśmy z tego zrezygnować. Opis przebiegu kampaniiKampania została przeprowadzona w dwóch odsłonach Wykorzystanie narzędzi komunikacjiGłównymi narzędziami komunikacji jest sieć internetowa, radio outdoor i TV Działania PRNie dotyczy EfektywnośćPomimo ograniczeń (budżet kampanii TV wynosił 0 zł) - z przekazem dotyczącym wolontariatu spotkało się około 10 mln Polaków. Kampania została bardzo dobrze odebrana przez organizacje trzeciego sektora. Kampanijność. Opis inicjatoraMinisterstwo Pracy i Polityki Społecznej Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczy. Opis dodatkowych działań, w tym działania niekonwencjonalneNie dotyczy |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Kampanie instytucji publicznych |
Problemy społeczne | Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie |
Nadawca | Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej |
Wykonawca | Fabryka Komunikacji Społecznej |
Adresaci | osoby młode, studenci i uczniowie liceów |
Media | sieć internetowa, radio outdoor i TV |
Data zgłoszenia | 11.04.2012 |
Dodatkowe materiały |