Kampanie zgłoszone do konkursu
|
11.04.2012 SIŁA ODRUCHU KATEGORIA: Kampanie instytucji publicznych
Opis celu kampaniiUdział Polaków w aktywności fizycznej wynosi 7% - inne państwa UE utrzymują wskaźnik na poziomie 20-60%. Celem kampanii było poprawienie pozycji aktywności fizycznej w hierarchii wartości Polaków oraz przeniesienie jej z grupy wartości uznawanych do wartości realizowanych. Dlatego zaplanowano szerokie działania komunikację wykraczające poza klasyczną reklamę. Siła odruchu była obecna na imprezach sportowych, w Internecie, w programach śniadaniowych i edukacyjnych. Grupa docelowaBezpośrednią grupą docelową były osoby które ze względu na wiek i styl życia przestają być aktywnie fizycznie – głownie mężczyźni i kobiety w wieku 29-45 lat. StrategiaPolacy większość codziennego czasu wolnego przeznaczają na oglądanie telewizji, Jedynie 12 % dorosłych Polaków ( około 3 mln) regularnie przez cały rok uprawia sport. Barierami dla Polaków są : brak czasu, siły i zły stan zdrowia. Najbardziej popularne formy aktywności fizycznej to rower i bieganie. Na 28 Państw Europejskich, jesteśmy na 20 miejscu pod względem regularnej aktywności fizycznej. Opis przebiegu kampaniiW ramach kampanii przeprowadzono klasyczne działania reklamowe (ATL, BTL), których rolą była: Wykorzystanie narzędzi komunikacjiW ramach kampanii wykorzystaliśmy Działania PRAktywność w Internecie: Efektywność10 000 000 dorosłych Polaków zapamiętało przekaz kampanii. Kampanijność. Opis inicjatoraMinisterstwo Sportu i Turystyki Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczy. Opis dodatkowych działań, w tym działania niekonwencjonalnenie dotyczy |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Kampanie instytucji publicznych |
Problemy społeczne | Promocja zdrowia |
Nadawca | Ministerstwo Sportu i Turystyki |
Wykonawca | Fabryka Komunikacji Społecznej |
Adresaci | Bezpośrednią grupą docelową były osoby które ze względu na wiek i styl życia przestają być aktywnie fizycznie- głownie mężczyźni i kobiety w wieku 29-45 lat. |
Media | TV, radio, prasa, outdoor, internet |
Data zgłoszenia | 11.04.2012 |
Dodatkowe materiały | |