Kampanie zgłoszone do konkursu
|
10.04.2012 Kampania realizowana w ramach 5 edycji programu ORLEN Bezpieczne Drogi, pod hasłem "Niech żyją motocykliści!" KATEGORIA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm
Opis celu kampaniiCel społeczny: zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach. Zwrócenie uwagi na potrzebę i zasady przyjaznego współużytkowania dróg przez kierowców samochodów i motocykli. Kampania, pośrednio, miała również na celu poprawę wizerunku motocyklistów wśród kierowców. Grupa docelowaKierowcy, ze zwróceniem szczególnej uwagi na kierowców jednośladów StrategiaPotrzeba przyjaznej koegzystencji na drogach kierowów samochodów i jednośladów. Opis przebiegu kampaniiNa kampanię składał się cykl działań realizowanych w okresie marzec-listopad 2011 Wykorzystanie narzędzi komunikacjiKomunikacja kampanii prowadzona była spójnie pod wspólnym dla wszystkich działań hasłem „Niech żyją motocykliści!” (dwoistość znaczenia hasła jest celowym zabiegiem); 1.kampania na wybranych 150 stacjach paliw - materiały POS – sklep-specjalnie oznakowana “półka motocyklisty”, plakaty; 2.kampania w mediach wewnętrznych/firmowych – artykuły poświęcona kampanii w Gazecie „Szerokie drogi” – dystrybucja na stacjach paliw (duża sieć komunikacji z kierowcami); 3- kampania w mediach zewnętrznych Działania PRKampania informacyjna – informacje prasowe przekazywane mediom, w szczególności motoryzacyjnym, bezpłatne użyczanie spotu zainteresowanym stacjom TV w celu jego emisji w programach poświęconych bepieczeństwo na drodze i konieczności przeciwdziałania zagrożeniom na drodze związanym z rozpoczętym sezonem motocyklowym2011 Efektywnośćkampania ogólnopolska, KampanijnośćOd 2006 roku PKN ORLEN realizuje społeczny program „ORLEN Bezpieczne Drogi”, którego celem jest edukacja w zakresie bezpieczeństwa na drogach. Kampania „Niech żyją motocykliści!” realizowana była w ramach piątej edycji Programu OBD. Obecnie trwają prace nad kolejną edycją. Opis inicjatoraPolski Koncern Naftowy ORLEN S.A. - jedna z największych korporacji przemysłu naftowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Zajmuje się przerobem ropy naftowej na benzyny, oleje napędowe. Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczySpot TV Opis dodatkowych działań, w tym działania niekonwencjonalneOferta (porady plus edukacja) dedykowana do uczestników zlotów motocyklowych - diagnostyka motocykli przez profesjonalnych mechaników Rajdu Dakar. Porady dotyczące techniki jazdy udzielane przez zawodników ORLEN Team. |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm |
Problemy społeczne | Bezpieczeństwo ruchu drogowego |
Nadawca | PKN ORLEN SA |
Wykonawca | działania kreatywne - Agencja JUST, planowanie mediów - Zenithoptimedia Group |
Adresaci | kierowcy (szeroko) ze zwróceniem szczególnej uwagi na kierowców jednośladów |
Media | kampania TV- w mediach głównych i tematycznych (TVP1,2, TVN, Polsat, TV4, TVN7, TVP Info, TVN 24, Discovery Pakiet, TVN Turbo, POLSAT SPORT, POLSAT SPORT EXTRA, AT YOUR Choice 20+ ) |
Data zgłoszenia | 10.04.2012 |
Dodatkowe materiały | |
plik: xxxxx orlen 5x3 nowy.pdf | |
plik: Prezentacja_reputacja marki.ppt |