Kampanie zgłoszone do konkursu
|
30.03.2012 Pamiętnik KATEGORIA: Akcje zaangażowane społecznie
Opis celu kampaniiProjekty Karola Suwały związane są ze sferą publiczną w kontekście przestrzeni i mentalności społecznej. Autora interesuje kwestia znaczenia tego aspektu w kształtowaniu postaw i zachowań ludzi w życiu. Grupa docelowanie dotyczy StrategiaSeria dziesięciu plakatów utrzymanych w minimalistycznej estetyce, które przedstawiają wybrane wydarzenia z różnych stron świata, nagłośniane niegdyś przez media. Opis przebiegu kampaniinie dotyczy Wykorzystanie narzędzi komunikacjiPlakaty promowane były przez mass media, a także rozwieszane w dozwolonych miejscach publicznych. Działania PRnie dotyczy Efektywnośćnie dotyczy Kampanijnośćnie dotyczy Opis inicjatoraKarol Suwała, osoba prywatna Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczynie dotyczy Opis dodatkowych działań, w tym działania niekonwencjonalnenie dotyczy |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Akcje zaangażowane społecznie |
Problemy społeczne | Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kultura, Raportowanie społeczne, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą, Walka z wykluczeniem społecznym |
Nadawca | Karol Suwała |
Wykonawca | pośrednictwo LongPack, Shanghai, Chiny |
Adresaci | Młode i średnie pokolenie w Polsce |
Media | Internet |
Data zgłoszenia | 30.03.2012 |