Kampanie zgłoszone do konkursu
|
30.03.2012 JEST MIĘDZY NAMI CHEMIA KATEGORIA: Kampanie 1%
Opis celu kampaniiNacisk na relacje pomiędzy chorym a otoczeniem – jego rodziną i przyjaciółmi. Choroba jest momentem zatrzymania, czasem przewartościowań, weryfikacji, w tym również naszych relacji z bliskimi. W tym czasie potrzebujemy jak nigdy miłości, czułości , przyjaźni. To dobry czas by dać sobie prawo do korzystania z pomocy. Serdeczne, intymne relacje pomagają wracać do zdrowia. Pragniemy przekonać: pozwólcie sobie na czułość, podarujcie sobie luksus bliskich relacji, rak to nie powód żeby nie żyć. Grupa docelowaPowszechność zagrożenia chorobami nowotworowymi czyni naszą kampanię uniwersalną w związku z tym, kierujemy ją do wszystkich w szczególności do podatników, chorych i ich bliskich, personelu medycznego StrategiaChoroba dotyka nie tylko samego pacjenta ale również i jego bliskich. Relacje z bliskimi są istotnym elementem życia z choroba nowotworową Stowarzyszenie Wspierania Onkologii Unicorn od 13 lat pomaga żyć z chorobą nowotworową; prowadzi Centrum Psychoonkologii. Opis przebiegu kampaniiKampania była realizowana w prasie, Internecie oraz w środkach transportu komunikacji miejskiej na terenie Krakowa w okresie od marca do kwietnia 2011. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiDobór narzędzi komunikacji wynikał z ograniczonych możliwości finansowych UNICORNU. Wykorzystano dostępne możliwości praktycznie bezkosztowo. Działania PRUdział w konkursie Newsweeka 100% z 1%. EfektywnośćWydano na kampanie ok. 1000 zł, zebrano: . Dowodem na wzrost efektywności jest statystyka strony internetowej, oraz informacja zwrotna od odbiorców naszych działań. Nie prowadziliśmy ponad to żadnych działań ewaluacyjnych. KampanijnośćKampania jest naturalną kontynuacją dwóch poprzednich kampanii: "Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę" oraz "Nie tylko leki leczą," prowadzą nas one do pełni życia w chorobie. Planujemy kontynuację, działania są zależnie od naszych możliwości finansowych oraz współpracy z agencją Y&R. Opis inicjatoraUNICORN od 13 lat pomaga osobom chorym na nowotwory oraz ich bliskim udzielając wsparcia psychologicznego, organizując grupy wsparcia, zajęcia rehabilitacji ruchowej, warsztaty wielospecjalistyczne. Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczyNie dotyczy. Opis dodatkowych działań, w tym działania niekonwencjonalneNie dotyczy. |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Kampanie 1% |
Problemy społeczne | Pomoc społeczna, Promocja zdrowia, Walka z wykluczeniem społecznym |
Nadawca | Stowarzyszenie Wspierania Onkologii UNICORN |
Wykonawca | Agencja Young & Rubicam |
Adresaci | Ogół społeczeństwa, przede wszytskim: podatnicy, chorzy i ich bliscy, personel medyczny. |
Media | prasa, Internet oraz w środki transportu komunikacji miejskiej na terenie Krakowa |
Data zgłoszenia | 30.03.2012 |
Dodatkowe materiały |