Kampanie zgłoszone do konkursu
|
27.03.2012 SPRZATAJMY PSIE KUpKI KATEGORIA: Akcje zaangażowane społecznie
Opis celu kampaniiGłównym celem stworzenia projektu plakatu jest doprowadzenie do zmian nastawienia niektórych właścicieli czworonogów przekonując ich do sprzątania nieczystości po swoich pupilach. Co więcej celem równorzędnym do zmiany nastawienia jest aby zmiana ta odbyła się w sposób przyjazny i naturalny. Grupa docelowaObecni i przyszli właściciele czworonogów/wszyscy StrategiaKampania ma skłaniać do refleksji i humorystycznie pobudzać do faktycznej, spokojnej przemiany społecznej. Opis przebiegu kampaniiZaprezentowany projekt wzbudził duże zainteresowanie, ponad 50 osób uznało, że projekt jest warty polecenia, 16 osób zdecydowało się zamieścić pod projektem swój komentarz czy opinię. Przez dłuższy czas zamieszczony artykuł wraz z projektem znajdował się w czołówce najczęściej czytanych na stronie kampaniespoleczne.pl. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiProjekt przesłałem na info@kampaniespoleczne.pl ponieważ uznałem, że jest to najlepsze miejsce w Internecie do zaprezentowania swojego projektu, tym bardziej, iż to właśnie kampaniespoleczne.pl uznały wcześniejsze pomysły „scenariuszy” oraz „KLOCKÓW” za godne opublikowania. Widocznie nadajemy na bardzo zbliżonych częstotliwościach co daje mi wielką satysfakcję i wiarę w możliwości zaprezentowania przez osoby prywatne swoich pomysłów na tak cenionym i ważnym nie tylko w Polsce ale i w Europie portalu. Działania PRKampania adresowana jest do wszystkich – nie tylko do właścicieli psów. Ma wymiar edukacyjny, który pozwoli już dzisiaj wpływać na zmianę postaw dorosłych co w konsekwencji doprowadzi do ukształtowania prawidłowych postaw i zachowań dzieci, od których w przyszłości będzie zależało jakie wzorce przekażą następnie swoim dzieciom. EfektywnośćProjekt-kampania: Działania lokalne – wszyscy moi znajomi zostali poinformowani o oddolnej inicjatywie i poparli w pełni zarówno formę jak i treść przekazu. Co więcej właściciele czworonogów którym zdarzało się jeszcze czasami zapomnieć o swoich obowiązkach zadeklarowali zmianę i zwrócenie szczególnej uwagi na aspekt utrzymywania swojego/wspólnego otoczenia w czystości. KampanijnośćProjekt jest drugim projektem autora w tym temacie, następnym projektem były „KASZTANY”. Opis inicjatoraCieszę się że mogłem zaprezentować swój projekt na stronie kampaniespoleczne.pl i jestem za to bardzo wdzięczny. Marzę aby projekt ten wykorzystały Miasta w promowaniu wspólnego czystego otoczenia. Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczyW swoich propozycjach plakatów z przeznaczeniem na ulotki i billboardy staram się w sposób pozytywny reagować na negatywne zjawiska wykorzystując przy tym prostą grę skojarzeń odnosząc się do poczucia humoru odbiorców. Jestem głęboko przekonany, że taka forma komunikacji społecznej odniesie duży sukces. Opis dodatkowych działań, w tym działania niekonwencjonalnePozytywna myśl i energia zawarta w przekazie |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Akcje zaangażowane społecznie |
Problemy społeczne | Ekologia i środowisko |
Nadawca | Maciej Jan Mackiewicz |
Wykonawca | Maciej Jan Mackiewicz |
Adresaci | Obecni i przyszli właściciele psów/wszyscy |
Media | www.kampaniespoleczne.pl |
Data zgłoszenia | 27.03.2012 |
Dodatkowe materiały | plik: KAMPANIA SPOŁECZNA.doc |