Kampanie zgłoszone do konkursu
|
27.03.2012 SPRZATAJMY KLOCKI NASZYCH MILUSIŃSKICH KATEGORIA: Akcje zaangażowane społecznie
Opis celu kampaniiGłównym celem stworzenia projektu plakatu jest doprowadzenie do zmian nastawienia niektórych właścicieli czworonogów przekonując ich do sprzątania nieczystości po swoich pupilach. Co więcej celem równorzędnym do zmiany nastawienia jest aby zmiana ta odbyła się w sposób przyjazny i naturalny. Grupa docelowaObecni i przyszli właściciele czworonogów/wszyscy StrategiaKampania ma skłaniać do refleksji i humorystycznie pobudzać do faktycznej, spokojnej przemiany społecznej. Opis przebiegu kampaniiZaprezentowany projekt wzbudził duże zainteresowanie, ponad 100 osób uznało, że projekt jest warty polecenia, 22 osoby zdecydowały się zamieścić pod projektem swój komentarz czy opinię. Przez dłuższy czas zamieszczony artykuł wraz z projektem znajdował się w czołówce najczęściej czytanych na stronie kampaniespoleczne.pl. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiProjekt przesłałem na info@kampaniespoleczne.pl ponieważ uznałem, że jest to najlepsze miejsce w Internecie do zaprezentowania swojego projektu, tym bardziej, iż to właśnie kampaniespoleczne.pl uznały wcześniejszy mój pomysł „scenariuszy” za godny opublikowania. Widocznie nadajemy na bardzo zbliżonych częstotliwościach co daje mi wielką satysfakcję i wiarę w możliwości zaprezentowania przez osoby prywatne swoich pomysłów na tak cenionym i ważnym nie tylko w Polsce ale i w Europie portalu. Działania PRKampania adresowana jest do wszystkich – nie tylko do właścicieli psów. Ma wymiar edukacyjny, który pozwoli już dzisiaj wpływać na zmianę postaw dorosłych co w konsekwencji doprowadzi do ukształtowania prawidłowych postaw i zachowań dzieci, od których w przyszłości będzie zależało jakie wzorce przekażą następnie swoim dzieciom. EfektywnośćPoczątkowo było to tylko zaprezentowanie swojego projektu plakatu na stronie www.kampaniespoleczne.pl , natomiast chwilę później okazało się, że projekt został przyjęty przez czytelników z sympatią i jako artykuł z załączonym do niego projektem mógł stanowić już swoistego rodzaju kampanię. KampanijnośćProjekt jest pierwszym projektem autora w tym temacie, następne były PSIE KUbKI/KUpKI oraz KASZTANY.To właśnie projekt KLOCKI skłonił mnie, rodzinę,znajomych do kontynuowania tematu w formie zabawnej historyjki „HISTORIA PEWNEGO STRAŻNIKA MIASTA”, która jeszcze nie została opublikowana. Opis inicjatoraCieszę się że mogłem zaprezentować swój projekt na stronie kampaniespoleczne.pl i jestem za to bardzo wdzięczny. Marzę aby projekt ten wykorzystały Miasta w promowaniu wspólnego czystego otoczenia. Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczyKlocki widoczne na zdjęciu w sposób niekonwencjonalny nawiązują do problemu, który niewątpliwie istnieje. Drugi plan ukazuje dwóch równoprawnych użytkowników terenów zielonych korzystających z dobrodziejstw natury w harmonii i przyjaźni. Opis dodatkowych działań, w tym działania niekonwencjonalnePozytywna myśl i energia zawarta w przekazie |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Akcje zaangażowane społecznie |
Problemy społeczne | Ekologia i środowisko |
Nadawca | Maciej Jan Mackiewicz |
Wykonawca | Maciej Jan Mackiewicz |
Adresaci | Obecni i przyszli właściciele psów/wszyscy |
Media | www.kampaniespoleczne.pl |
Data zgłoszenia | 27.03.2012 |
Dodatkowe materiały | plik: KAMPANIA SPOŁECZNA.doc |