Kampanie zgłoszone do konkursu
|
27.03.2012 Odkrywamy Pomorskie KATEGORIA: Inicjatywy lokalne
Opis celu kampaniiGłównym celem kampanii było pokazanie niesłyszącym jakie piękne są miejsca w Polsce. Drugim celem było uświadomienie słyszącym, że głusi też mogą być turystami. Jest to próba udowodnienia, że osoby niesłyszące są takie same jak słyszący - tylko nie słyszą. Grupa docelowaNiesłyszący są grupą docelową ale słyszący pośrednią. StrategiaOsoby niesłyszące są często postrzegane jako biedne, słabe istoty, które cały wolny czas spędzają w domu lub jedynie w swoim towarzystwie. Opis przebiegu kampaniiWszystkie filmy "Gdańsk", "Sopot", "Gdynia", "Szymbark. Malbork" i "Półwysep Helski" powstały w czasie trzydniowego pobytu na Pomorzu. Osobą migającą o atrakcjach turystycznych był Krzysztof Ostanówko ze Stowarzyszenia "Cała Polska miga", natomiast osobą, która pomagała wybierać miejsca do pokazania był Maciej Borucki z Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Wykorzystanie narzędzi komunikacjiNarzędziem komunikacji był You Tube, na którym zostały umieszczone filmy. Działania PRUświadomienie słyszącym, że głusi są tacy sami jak słyszący. EfektywnośćBrak badań ewaluacyjnych. KampanijnośćMożliwe, że powstaną następne filmy o innych atrakcjach turystycznych Polski. Opis inicjatoraStowarzyszenie "Cała Polska miga" promuje wśród słyszących Polski Język Migowy oraz informuje o Kulturze Głuchych. Walczy ze stereotypami na temat niesłyszących. Opis dodatkowych działań, w tym działania niekonwencjonalneDziałania niekonwencjonalne to wykorzystanie Polskiego Języka Migowego w filmach. |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Inicjatywy lokalne |
Problemy społeczne | Walka z wykluczeniem społecznym |
Nadawca | Stowarzyszenie "Cała Polska miga" |
Wykonawca | Krzysztof Ostanówko - Stowarzyszenie "Cała Polska miga" |
Adresaci | Niesłyszący i słyszący. |
Media | Internet, You Tube, http://www.youtube.com/watch?v=f9ZAgdo-NJc |
Data zgłoszenia | 27.03.2012 |
Dodatkowe materiały |