Kampanie zgłoszone do konkursu
|
25.03.2012 Oddajemy 1% podatku na dobry społeczny cel KATEGORIA: Akcje zaangażowane społecznie
Opis celu kampaniiPróba zmiany postaw i zachowań osób niepełnosprawnych w zakresie pozyskiwania funduszy w ramach odpisu 1% podatku z roszczeniowych na prospołeczne. Grupa docelowaOsoby niepełnosprawne, ich rodziny i opiekunowie. StrategiaZauważyłam, że w środowisku osób niepełnosprawnych bardo wiele osób zakłada własne subkonta w fundacjach i zbiera 1% podatku na swoje prywatne potrzeby. Opis przebiegu kampaniiW odpowiedzi na propozycję założenia przeze mnie subkonta dla 1% podjęłam dyskusję na swojej stronie FB z osobami niepełnosprawnymi i ich znajomymi - luty 2012 Wykorzystanie narzędzi komunikacjiZe względu na brak środków finansowych całą akcję prowadzę w ramach Internetu i własnych możliwości. Projekty haseł i plakatów jak również ich druk i rozmieszczenie przeprowadziłam sama. Działania PRInformację o kampanii przekazałam do Prezesa Stowarzyszenia Integracja Piotra Pawłowskiego, oraz EfektywnośćWiem o zmianie postawy jednej osoby niepełnosprawnej, która podjęła ze mną dyskusję na FB. KampanijnośćKampania jest działaniem pierwszorazowym i oryginalnym Opis inicjatoraInicjatorem akcji jest osoba fizyczna Agnieszka Bal niepełnosprawna w stopniu znacznym, użytkownik AAC(alternatywnych metod komunikacji) studentka I roku Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycz. UW Opis i wyjaśnienie pomysłu reklamowego - jeśli dotyczynie dotyczy Opis dodatkowych działań, w tym działania niekonwencjonalnenie były podejmowane |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Akcje zaangażowane społecznie |
Problemy społeczne | Pomoc społeczna, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym |
Nadawca | Agnieszka Bal |
Wykonawca | j.w. |
Adresaci | osoby niepełnosprawne |
Media | Internet |
Data zgłoszenia | 25.03.2012 |