|
| Kampanie zgłoszone do konkursu Kampania Społeczna Roku 2009
Kategoria konkursowa: Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne)
09.04.2010 Kampania wodna 2009 KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne) „Mała ilość wody jest torturą” - to hasło Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej z 2009r. Dzięki tej kampanii PAH starał się zwrócić uwagę społeczeństwa na problem dostępu do wody pitnej w kontekście praw człowieka.
Powszechna Deklaracja Praw Człowieka gwarantuje każdej osobie, prawo do tych rzeczy, które są niezbędne do życia. Do takich praw należy dostęp do bezpiecznej wody dla użytku osobistego i domowego.
PAH przez 17 lat udzielania pomocy zapewniła dostęp do wody ponad 300 tysiącom osób m.in. w takich krajach jak Sudan, Afganistan, Autonomia Palestyńska, Sri Lanka, Birma. Dzięki wpływom ze zrealizowanych dotychczas kampanii wodnych PAH wybudowała już 16 studni w Sudanie Południowym.
Kampania była obecna w mediach w lipcu i sierpniu, w całej Polsce w stacjach telewizyjnych i radiowych, prasie, internecie oraz na nośnikach outdoor.
Kreacja kampanii została przygotowana przez Firefly Group, powierzchnię reklamową pozyskał dom mediowy ZenithOptimedia. |
Kraj | Polska | Kategoria konkursowa | Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne) | Problemy społeczne | Pomoc rozwojowa | Nadawca | Polska Akcja Humanitarna | Wykonawca | Firefly, Zenithoptimedia, Postmaridian Production, The Chimney Pot | Adresaci | Całe społeczeństwo | Media | Prasa, TV, Radio, internet, outdoor, ambient | Data zgłoszenia | 09.04.2010 | Dodatkowe materiały | plik: plik_20100409144621_767.mp3 spot radiowy | | |
|