Kampanie zgłoszone do konkursu
|
25.03.2010 Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada KATEGORIA: Instytucje publiczne i agendy rządowe Założenia kampanii: Narkotyki wśród młodzieży – problem “stary jak świat”. Setki kampanii edukacyjnych, programów pomocowych, milionowe budżety na walkę z uzależnieniem. Niby wszystko już powiedziano... Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii (KBPN) zadało sobie jednak pytanie: czy młodzież jest świadoma, jak narkotyki wpływają na organizm podczas kierowania pojazdem? Odpowiedź była szokująca. Okazało się, że młodzi ludzie w ogóle nie zdają sobie sprawy z faktu, że prowadzenie pojazdu pod wpływem narkotyków jest tak samo niebezpieczne i zagrożone takimi samymi konsekwencjami prawnymi, jak w przypadku jazdy po spożyciu alkoholu! |
Kraj | Polska |
Kategoria konkursowa | Instytucje publiczne i agendy rządowe |
Problemy społeczne | Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Edukacja, Profilaktyka – zdrowie i uzależnienia |
Nadawca | Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii |
Wykonawca | Martis S.A., Partner of Promotion |
Adresaci | Młodzi ludzie w wieku 16 - 25 lat, bywalcy klubów i dyskotek, „imprezowicze”, pasażerowie samochodów prowadzonych przez kierowców będących pod wpływem narkotyków, kierowcy. |
Media | Telewizja, Radio, Outdoor, Prasa, Internet |
Data zgłoszenia | 25.03.2010 |
Dodatkowe materiały | plik: plik_20100325095934_305.mp3 spot radiowy |
plik: plik_20100325095934_337.mp3 spot radiowy | |
plik: plik_20100325095934_240.mp3 spot radiowy | |