Kampanie zgłoszone do konkursu
Kampania Społeczna Roku 2009



23.03.2010

Uratuj kobietę

KATEGORIA: Inicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne)

POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ

Miłością, czułością, perswazją, dobrocią, przykładem, determinacją, tkliwością. Tymi sposobami można uratować kobietę. Fundacja SOS - Życie rozpoczęła trzecią odsłonę kampanii „Uratuj Kobietę”.

Jak powiedziała Kinga Bielec, koordynatorka kampanii: „Chcemy zachęcić do oczywistej przecież troski o bliskich. Powinna ona naszym zdaniem, objawiać się w dbaniu o regularne wykonywanie przez nich badań profilaktycznych oraz wzajemnym wsparciu.”

Jak przed rokiem, kampania jest prowadzona na dwóch polach: Kampania edukacyjna, która polega na przeszkoleniu w zakresie samobadania piersi młodych dziewcząt, oraz
kampania świadomościowa, która promuje badania mammograficzne wśród kobiet w wieku 50-69 lat.

To właśnie kobiety między 50 a 69 rokiem życia, objęte są specjalnym programem wczesnego wykrywania raka piersi. Badania mammograficzne są bezpłatne i każda kobieta w tym wieku może z nich z skorzystać co 2 lata. Program jest finansowany przez Narodowy Fundusz Zdrowia i realizuje go ponad 300 placówek w Polsce, w tym obwoźne mammobusy.


KrajPolska
Kategoria konkursowaInicjatywy obywatelskie (NGO i osoby prywatne)
Problemy społeczneProfilaktyka – zdrowie i uzależnienia
NadawcaFundacja SOS Życie
WykonawcaAgni and Partners
Adresacikobiety
MediaBillboardy, plakaty, prasa, internet
Data zgłoszenia23.03.2010
Dodatkowe materiałyplik: file_20100401124656_762.wav
spot radiowy
 plik: file_20100415163445_472.ppt
Raport z badań