JURY KONKURSU KAMPANIA SPOŁECZNA ROKUPaweł SanowskiFirma Stanowisko Paweł Sanowski - Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów, firmy należącej do międzynarodowej organizacji FIBEP. IMM dostarcza usługi analityczne, wspomagające procesy komunikacji PR i marketingowej. Członek Zarządu MediaTrust Romania. Prezes wydawnictwa PRoto.pl, największego w Polsce opiniotwórczego portalu, przeznaczonego dla specjalistów ds. public relations. Ukończył Politechnikę Wrocławską na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości. Od ponad dekady prowadzi wykłady na temat monitoringu mediów, między innymi na Uniwersytecie Warszawskim, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, czy w London School of Public Relations. Jest członkiem jury konkursów związanych z komunikacją, takich jak: Złote Spinacze, Superbrands, Szpalty Roku, Kampania Społeczna Roku, czy Najlepszy Produkt Turystyczny Polskiej Organizacji Turystycznej. |